„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Naujasis „Lexus RX“ – patobulintas ir palepintas nauju varikliu

Dar balandžio mėnesį šis krosoveris pristatytas už Atlanto Niujorko automobilių parodoje, o dabar jį galima pamatyti ir Frankfurte.
„Lexus“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
„Lexus“ stendas Frankfurto automobilių parodoje / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Ketvirtosios kartos RX nuo konvejerio nuriedėjo gerokai piktesne išvaizda nei jo pirmtakas. Žvelgiant iš priekio – tai mažasis „Lexus NX“ brolis.

Raumeningos ir šiuolaikiškos išvaizdos krosoveris rieda su 20 colių ratlankiais, kurie yra montuojami bazinėje komplektacijoje.  Genas Ikeda, automobilio dizaineris teigia, kad RX pasikeitimai suteikia automobiliui sportiškų ir galingų proporcijų.

Kai tik RX pasieks atstovybes, pirkėjai turės galimybę rinktis tarp dviejų benzininių ir vieno hibridinio varianto.

3,5 litrų darbo tūrio variklis išvystys apie 300 arklio galio, o „RX200t“ – hibridinis, turės dviejų litrų darbo tūrio variklį, kuriame bus pakinkyti 225 „arkliai“.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Lexus“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Lexus“ stendas Frankfurto automobilių parodoje

Hibridas, greičiausiai turės V6 jegainę, kuri kartu su elektriniu motoru ženkliai sumažins automobilio kuro sąnaudas ir nuodingųjų dujų emisiją.

Šiek tiek galingesnis,benzininis modelis, bus suporuotas su aštuonių pavarų automatine dėže, o šešių pavarų, taip pat automatinė, dėžė, bus montuojama į „RX200t“. Kaip teigia automobilio inžinieriai, ši dėžė bus orientuota į ypač staigią akseleraciją.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Lexus“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Lexus“ stendas Frankfurto automobilių parodoje

Ketvirtosios kartos RX bus šiek tiek didesnis už savo pirmataką, dėka prailgintos ratų bazės. Dėl šios priežasties salone atsiras daugiau vietos kojoms. Panelėje bus montuojamas milžiniškas 12,3 colių pločio ekranas, per kurį bus valdoma daugelis automobilio įrangos.

„Lexus” teigia, kad kuriant šį modelį, bandyta sukurti automobilį, kuris būtų valdomas kaip hečbekas, nors iš tikrųjų yra krosoveris (labai įdomu ar tai jiems pavyko). Vienas iš komplektacijos pasirinkimų – adaptyvi važiuoklė, prisitaikanti prie važiavimo ir kelio sąlygų.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Lexus“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Lexus“ stendas Frankfurto automobilių parodoje

„Lexus” teigia, kad kuriant šį modelį, bandyta sukurti automobilį, kuris būtų valdomas kaip hečbekas, nors iš tikro yra krosoveris (labai įdomu ar tai jiems pavyko).

Gamintojai taip pat pabrėžia, kad netolimoje ateityje, RX bus gaminamas dar vienas variantas, kuri bus šiek tiek sportiškesnis – „F Sport“. Šis modelis bus skirtas vairuotojams, norintiems, kad jų krosoveris jiems suteiktų dar daugiau malonumo ir adrenalino vairuojant.

Šie, sportinės versijos RX, bus gaminami su kitokiais lengvojo lydinio ratlankiais, pirkėjai galės rinktis iš dar didesnės spalvų paletės, adaptyvi važiuoklė bus montuojama jau baziniame modelyje, o taip pat bus įdiegtas „Sport S+“ važiavimo pasirinkimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs