Degalų sąnaudos taip pat sumažėjo iki 3,1 l/100 km važiuojant mišriu ciklu, o tai reiškia, kad naujasis „Corsa“ dabar tapo vienu ekonomiškiausiu „Opel“ automobiliu rinkoje, kokį tik galima rinktis iš dyzelinių automobilių asortimento. Šį taupumo čempioną bus galima užsisakyti nuo kovo mėnesio.
„Mūsų automatizuota mechaninė penkių laipsnių pavarų dėžė naujame „Corsa” tikrai patiks kainai jautresniems klientams, kurie vertina automatinės pavarų dėžės komfortą“, - sako Peteris Christianas Küspertas, „Opel Group” pardavimų ir techninės priežiūros vice prezidentas. „O mažas dyzelinis automobilis tampa tikru efektyvumo gigantu, puikiai tinkančiu trumpam važiavimui apsipirkti mieste, ar ilgoms kelionėms.”
Ekonomiškas: degalų sąnaudos – 3,1 l/100 km, anglies dvideginio tarša neviršija 82 g/km CO2
Iš esmės atnaujintas dyzelinis 70 kW/95 AG variklis, kurio maksimalus sukimo momentas 190 Nm esant 1750 – 2500 aps./min. ir kuriame montuojamas naujausios kartos turbokompresorius, užtikrina veržlesnį važiavimą bei akceleraciją, net ir esant žemoms variklio apsukoms, tačiau variklis dirba itin tyliai.
Vandens siurblys, veikiantis tik tuomet kai to reikia ir dviejų lygių tepalo siurblys, užtikrina mažą anglies dvideginio taršą. Nemažai tam įtakos turi ir specialios mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos bei „Opel“ stabdymo energijos rekuperacijos sistema.
Su šiomis naujovėmis ir „Easytronic 3.0” transmisija, trijų durų „Corsa” sunaudoja vos 3,1 l/100 km, o anglies dvideginio tarša neviršija 82 g/km, tai yra 3 g mažiau nei variantas su mechanine penkių laipsnių pavarų dėže.
„Easytronic 3.0”: didelis komfortas, mažos degalų sąnaudos
Penkių laipsnių „Easytronic 3.0” pavarų dėžė yra mažesnio svorio, vidinė trintis mažesnė nei įprastų automatinių transmisijų. Tokia pavarų dėžė sujungia mechaninės transmisijos efektyvumą ir automatinės patogumą. „Easytronic 3.0” automatiškai parenka labiausiai degalus taupančią pavarą – geriausias mechaninės transmisijos ir mažo dydžio variklio derinys, kad užtikrinti ekonomišką važiavimą. Automatizuota transmisija kartu su „Start/Stop” įranga užtikrina dar mažesnes degalų sąnaudas, ypač važiuojant mieste.
„Opel“ inžinieriai automatizuotai transmisijai sukūrė specialų krumpliaratį. Penktos krumpliaračių poros perdavimo skaičius sumažina variklio sukimosi greitį, tačiau nemažėja automobilio greitis važiuojant, pvz., automagistrale, o variklio skleidžiamas garsas tampa malonus ir nevarginantis klausai. „Easytronic 3.0” turi lėto važiavimo „creep” funkciją, kuri randama automatinėse pavarų dėžėse, kad būtų patogu atlikti manevrus itin mažu greičiu.
Be to, transmisija turi ir kitas funkcijas – greito pajudėjimo iš vietos bei sportiškos, staigios akceleracijos.
Naujos kartos „Easytronic” pasižymi staigiu veikimu ir greitu bei sklandžiu pavarų perjungimu. To pavyko pasiekti dėl pavaros jutiklių ir kontrolės technologijų patobulinimo bei visai atnaujintos mechaninės pavarų dėžės.
Be automatinio režimo, kuomet pavarų perjungimą ir sankabos atjungimą atlieka elektronika valdoma hidraulika, „Easytronic 3.0” leidžia pavaras perjungti ir mechaniniu būdu, pastumiant pavarų svirtį.