Protingų sprendimų galima aptikti ir mažesniuose modeliuose, pavyzdžiui, naujajame „Opel Corsa“. Nušalę pirštai ryte gremžiant priekinį automobilio stiklą – jausmas, pažįstamas dažnam vairuotojui, bet tik ne naujojo „Corsa“ savininkui.
Šildomas priekinis stiklas „ThermaTec“, šildomi šoninio vaizdo veidrodėliai ir salone įrengtas tamsėjantis galinio vaizdo veidrodėlis užtikrina malonų naujojo „Corsa“ vairavimą bet kokiomis oro sąlygomis.
„Vairuojantiesiems „Opel“ garantuojame saugią ir malonią kelionę ištisus metus, net jei tai mažesnis, įperkamesnis automobilis, kad ir naujasis „Corsa“. Taigi jame gausu išmanių technologijų, kurios dažnai būdingos tik aukštesnės klasės automobiliams, kad vairuotojas ir keleiviai savo kelionės tikslą pasiektų saugiai, – sako „Opel Group“ pardavimų ir techninės priežiūros viceprezidentas Peteris Christianas Kiuspertas. – „Corsa“ smagu vairuoti net kai lauke – stingdantis šaltis“.
Norint užtikrinti saugumą, svarbiausia – matomumas
Šąlant ir esant drėgnam orui lauke, dažnai automobilio langai viduje rasoja, o matomumas tampa lygus nuliui. Naujasis papildomai užsakomas priekinis stiklas „ThermaTec“ garantuoja optimalų matomumą. Nuspaudus vos vieną mygtuką, kondensatą jis paverčia niekais.
Šildomas ir galinis stiklas, ir šoniniai elektra valdomi veidrodėliai, todėl vairuotojas matys viską, kas vyksta už automobilio. Dar didesnį saugumą vairuojant tamsiu paros metu garantuoja vidinis veidrodėlis su automatinio pritemdymo funkcija. Veidrodėlis pritemsta kaskart, kai į vairuotojo regėjimo lauką patenka kita transporto priemonė.
Be to, kai orų sąlygos nepalankios, o matomumas prastas, labai praverčia priekiniai žibintai „bi-xenon“ su šviesos diodų (LED) dienos šviesomis ir posūkio žibintais. Itin modernią „Opel“ žibintų technologiją neabejotinai įvertins toli į darbą keliaujantys vairuotojai, kurie ryte dažnai išvažiuoja dar neprašvitus, o grįžta tik vakare.
Nepalankios sąlygos kelyje? „Opel“ mažina įtampą ir didina komfortą
Saugumą didina ir daugybė važiuoklės bei pavarų technologijų, kurios mažina įtampą vairuojant slidžiu lapais nuklotu arba šąlančiu keliu. Tai yra elektroninė stabilumo programa „ESPPlus“ ir traukos kontrolės sistema „TCPlus“ su variklio ir stabdžių intervencija, taip pat stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) su posūkio stabilumo kontrolės sistema ir avarinio stabdymo sistema, kurie garantuoja maksimalų krypties stabilumą.
Papildomi pranašumai. Naujojo „Corsa“, kaip ir jo pirmtako, sėdynės ir vairas – šildomi. Kad ir kaip būtų šalta, po minutės galėsite mėgautis malonia šiluma. Norintieji, kad dar prieš kelionę automobilis būtų reikiamos temperatūros, gali užsisakyti ir degalus naudojantį papildomą šildytuvą (daugelyje „Opel“ modelių), valdomą distancinio valdymo pulteliu arba programuojamuoju laikmačiu.
Pasirengę žiemai? Automobiliai „Opel“ – taip
Vis dėlto naujasis „Corsa“ – ne vienintelis „Opel“ modelis, pasižymintis ypatingomis saugumo savybėmis vairuojant tamsiu ir šaltu metų laiku. Priekiniai žibintai „bi-xenon“ ir saugumą užtikrinančios posūkio kryptimi pasisukančios šviesos „AFL+“ (angl. „Adaptive Forward Lighting“) įrengti daugelyje kitų modelių, pavyzdžiui, „Astra“, „Insignia“, „Mokka“ ar „Zafira Tourer“.
Kintantis priekinių žibintų „Xenon“ skleidžiamos šviesos srautas automatiškai prisitaiko prie skirtingų kelio ir orų sąlygų: kintantis šviesos paskirstymas užtikrinta didesnį visų eismo dalyvių saugumą. Iki dešimties išmanių apšvietimo funkcijų apimantis komplektas garantuoja, kad tamsoje arba esant blogam matomumui galėsite vairuoti ramiai.
Be to, tokiuose modeliuose kaip „Mokka“, „Insignia“ ir „Insignia Country Tourer“ įrengta visų varomųjų ratų sistema. Prireikus ši sistema akimirksniu persijungia iš priekinių varomųjų ratų į visus varomuosius ratus, todėl užtikrinamas optimalus sukibimas su kelio danga.
Pirmieji naujieji „Corsa“ automobiliai į „Opel“ prekybos salonus atvyks 2015 metų pradžioje.