„Pristatomas naujos kartos „Turbo“ modelis vėl demonstruoja lyderystę savo segmente, o jo dinaminiai duomenys sunkiai pasiekiami netgi ir daugumai sportiškų kupė modelių. „Macan“ neatsitiktinai tapo populiariausiais „Porsche“ automobiliais pasaulyje – jie ne tik sujungia visas šių dienų vairuotojui aktualias automobilio savybes, bet ir papildo jas didele sportiškumo doze“, – teigia sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Turbokompresoriai sumontuoti variklio centre
Naujajame „Macan Turbo“ montuojamas 2,9 l variklis jau yra naudojamas „Cayenne“ bei „Panamera“ modeliuose. Tai – naujausios kartos variklis, išsiskiriantis turbokompresorių montavimo pozicija.
Į cilindrų galvutę integruotas išmetimo kolektorius yra papildomai aušinamas, o turbinos išdėstytos V formos variklio viduryje. Trumpas atstumas tarp išmetimo kolektorių ir turbinų užtikrina itin greitą variklio reakciją į akceleratoriaus paspaudimą, o pats variklis išvysto 29 kW (40 AG) daugiau nei jo 3,6 l pirmtakas. Didžiausias jo sukimo momentas, 550 Nm, pasiekiamas itin plačiame diapazone – variklio apsisukimams esant nuo 1 800 iki 5 600.
Didelės galios perdavimą į visus keturis ratus užtikrina dviejų sankabų PDK pavarų dėžė, o efektyviai ją paskirstyti leidžia moderni „Porsche Traction Management“ (PTM) sistema.
Vidutinės automobilio degalų sąnaudos – 9,8 l/100 km.
Efektyvūs stabdžiai ir atnaujinti pakabos elementai
Naujajame „Macan Turbo“ standartiškai montuojama „Porsche Surface Coated Brake“ (PSCB) stabdžių sistema. Ši efektyvi ir didelio našumo sistema montuojama tik „Porsche“ modeliuose, o stabdžių diskai padengti volframo karbidu – tai suteikia greitesnę reakciją į pedalo paspaudimą, mažesnį nusidėvėjimą ir iki 90 proc. sumažintą stabdžių dulkių kiekį, lyginant su standartiniais ketaus diskais
PSCB sistemos blizgūs stabdžių diskai su baltomis apkabomis dabar gali būti užsakomi ir kitiems „Macan“ modeliams.
„Macan Turbo“ standartiškai montuojami 20 colių skersmens ratlankiai, o papildomai užsakoma dinamiškumą dar padidinanti kintamo aukščio orinė pakaba su nauja amortizatorių hidrauline sistema, „Porsche Torque Vectoring Plus“ (PTV Plus) bei „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB) sistemos.
Įvairios detalės demonstruoja statusą
Atskirti „Macan“ nuo „Macan Turbo“ nėra sudėtinga. Savo, kaip svarbiausio gamos modelio, statusą „Turbo“ modelis pabrėžia išskirtine priekine dalimi su trimis didelėmis oro įsiurbimo angomis ir standartiniais LED žibintais su „Porsche Dynamic Light System“ (PDLS) sistema.
Greičiausio gamos modelio siluetą pabrėžia 20 colių „Macan Turbo“ ratlankiai, „Sport Design“ slenksčiai bei kėbulo spalvos išoriniai veidrodėliai. Specialiai „Turbo“ modeliui sukurtas stogo oro aptakas, o standartiškai montuojama sportinė išmetimo sistema atpažįstama dėl unikalių dvigubų sidabrinės spalvos antgalių.
„Macan Turbo“ yra gamos flagmanas, tad jo vidaus įranga išsiskiria komforto sistemų gausa. Standartinėje įrangoje montuojamos elektra 18 krypčių reguliuojamos bei glotnia oda aptrauktos sportinės sėdynės su atminties funkcija. Kokybišką saloną supa „Alcantara“ aptrauktas stogas bei aliuminio apdaila, o dar daugiau sportiškumo norintiems vairuotojams skirtas papildomai užsakomas sportinis GT šildomas vairas, panašus į naudojamą 911 modelyje.
Standartiškai automobilyje montuojama „Porsche Communication Management“ (PCM) sistema su 10,9 colio HD ekranu, navigacijos sistema, eismo informacija realiu laiku, išmania balso atpažinimo sistema bei 665 W galios „BOSE Surround Sound“ sistema su 14 garsiakalbių.
Papildomai „Macan Turbo“ užsakomas šildomas priekinis stiklas, salono oro kokybę pagerinantis jonizatorius, bevielio telefono įkrovimo sistema bei eismo spūsčių asistentas su adaptyvia kruizo kontrole – su šia sistema automobilis gali dalinai autonomiškai įsibėgėti iki 60 km/val., sustoti ir pats atlikti korekcijas vairu, kad išliktų toje pačioje eismo juostoje.