Naujasis „Porsche Panamera“ sedanas – jau Vilniuje

Naujasis „Porsche Panamera“ pasiekė Lietuvą – nuo šios savaitės pradžios į Vilniuje, Dariaus ir Girėno gatvėje įsikūrusį „Porsche“ centrą užsukę klientai gali gyvai susipažinti su šiuo prabangiu sportiniu sedanu ir užsiregistruoti bandomajam važiavimui, rašoma įmonės pranešime.
Naujasis „Porsche Panamera Turbo“
Naujasis „Porsche Panamera Turbo“ / Modus Group iliustr.

Lietuvoje „Panamera“ sedanas, kurio kaina prasideda nuo maždaug 90 tūkst. eurų, pasirodė tuo pačiu metu kaip ir kitų Europos šalių „Porsche“ salonuose. Tuo metu pirmi užsakyti „Panamera“ modeliai klientus Lietuvoje turėtų pasiekti dar iki šių metų pabaigos.

„Savo klientams vieniems pirmųjų Europoje suteikėme progą su naujuoju „Porsche Panamera“ gyvai susipažinti dar prieš oficialų šio automobilio debiutą. Šiuo metu tai yra labiausiai klientus dominantis modelis „Porsche“ gamoje, kurio išankstiniai užsakymai jau viršijo mūsų lūkesčius“, – sako įgalioto „Porsche“ atstovo Lietuvoje bendrovės „Prime Auto“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Šiuo metu klientai gali rinktis iš keturių antros kartos „Panamera“ modelių: dviejų benzininių „Panamera Turbo“ ir „Panamera 4S“, dyzelinio „Panamera 4 Diesel“ ir hibridinio „Panamera 4S E-Hybrid“. Artimiausiu metu „Panamera“ gamą papildys naujas modelis su benzininiu varikliu ir ilgesnės ratų bazės alternatyvos. Pasak R.Klimavičiūtės, daugelis pirmųjų „Panamera“ pirkėjų linkę rinktis galingesnius, prabangesnės komplektacijos modelius.

Daugelis pirmųjų „Panamera“ pirkėjų linkę rinktis galingesnius, prabangesnės komplektacijos modelius.

Lietuva tapo viena iš nedaugelio šalių Europoje, kurioje rugsėjo mėnesį surengtas prabangiojo „Panamera Turbo“ pristatymas prieš oficialų šio sedano debiutą Paryžiaus automobilių parodoje. Naujasis „Porsche“ sedanas mūsų šalyje pasirodė įspūdingu būdu – į pristatymo renginį buvo atgabentas sraigtasparniu.

Galingų ir našių variklių gama

Galingiausias „Panamera Turbo“ modelis yra aprūpintas 4 litrų darbinio tūrio V8 benzininiu varikliu, varančiu keturis ratus ir išvystančiu 404 kW/550 AG galią bei maksimalų 770 Nm jėgos sukimo momentą. Su šiuo varikliu „Panamera Turbo“ iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3,8 sekundės, o su „Sport Chrono Package“ įsibėgėjimo laikas – vos 3,6 sekundės. Maksimalus išvystomas greitis – 306 km/val. Nepaisant įspūdingų dinaminių charakteristikų, šis modelis išsiskiria sumažėjusiomis degalų sąnaudomis, kurios siekia 9,4-9,3 l/100 km.

Keturiais ratais varomame „Panamera 4S“ modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio V6 benzininis variklis, kurio išvystoma galia siekia 324 kW/440 AG, o sukimo momentas – 550 Nm. Šis variklis leidžia „Panamera 4S“ iki 100 km/val. greičio įsibėgėti per 4,4 sekundės, su „Sport Chrono Package“ paketu – per 4,2 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis siekia 289 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos sudaro 8,2-8,1 l/100 km.

Modus Group iliustr./Naujasis „Porsche Panamera“
Modus Group iliustr./Naujasis „Porsche Panamera“

„Panamera 4S Diesel“ ratus suka naujas V8 dyzelinis variklis – tai pirmasis dyzelinis variklis „Panamera“ modelio istorijoje, varantis keturis ratus. Šis variklis išvysto 310 kW/422 AG galią ir 850 Nm jėgos sukimo momentą. Gebantis išvystyti maksimalų 285 km/val. greitį, „Panamera 4S Diesel“ yra šiuo metu greičiausias pasaulyje serijinės gamybos automobilis su dyzeliniu varikliu. 100 km/val. greitį jis pasiekia per 4,5 sekundės, o su „Sport Chrono Package“ – per 4,3 sekundės. Vidutinės kuro sąnaudos sudaro 6,8-6,7 l/100 km.

Hibridiniame „Panamera 4 E-Hybrid“ naudojamas benzininio šešių cilindrų variklio ir elektrinės pavaros tandemas išvysto 340 kW/462 AG galią ir leidžia pasiekti maksimalų 278 km/val. greitį. Šio sedano bendras variklio ir elektrinė pavaros išvystomas sukimo momentas siekia 700 Nm, jis perduodamas į visus keturis automobilio ratus ir automobiliui leidžia iki 100 km/val. greičio įsibėgėti per 4,6 sekundės. Panaudota hibridinė technologija leidžia pasiekti įspūdingai mažas vidutines degalų sąnaudas, sudarančias vos 2,5 l/100 km, ir nedidelę anglies dvideginio emisiją – 56 g/km.

Salono ergonomika

Naujieji „Panamera“ modeliai aprūpinti daugybe standartinių ir pasirenkamų vairuotojo asistavimo sistemų. Šių automobilių patogumą ilgose kelionėse ir sportinio automobilio charakterį lemia tokios inovatyvios technologijos kaip adaptyvioji pneumatinė pakaba. Automobilyje įdiegta pakabos valdymo sistema „4D Chassis Control“, kuri kontroliuoja visus pakabos elementus ir parenka optimalią jų konfigūraciją atsižvelgiant į kelio dangą ir sąlygas. Vairavimo tikslumą dar labiau padidina į vairo judesius reaguojantys ir pasisukantys galinės ašies ratai.

Šių automobilių viduje daugelį įprastų valdymo mygtukų pakeitė lietimams jautrūs paviršiai, o į prietaisų skydelį ir centrinę konsolę integruoti didelės raiškos ekranai. Vairuotojo apžvalgos zonoje yra du 7 colių įstrižainės ekranai, o tarp jų – analoginis tachometras. Centrinėje konsolėje tarp vairuotojo ir keleivio integruotas 12,3 colio įstrižainės jutiklinis ekranas, per kurį galima naudotis naujos kartos „Porsche Communication Management“ sistema su interneto navigacija, kitomis interneto funkcijomis, išmaniojo telefono ir „Apple Car Play“ sąsaja.

„Panamera 4S“ kaina prasideda nuo 114 708 eurų įskaitant mokesčius, „Panamera 4S Diesel“ – nuo 118 701 eurų, „Panamera Turbo“ – nuo 155 364 eurų, „Panamera 4 E-Hybrid“ – nuo 109 123 eurų.

„Porsche“ atstovas Lietuvoje „Prime Auto“ priklauso tarptautinei įmonių grupei „Modus Group“, kuri vykdo veiklą automobilių prekybos ir techninio aptarnavimo, nekilnojamojo turto vystymo, automobilių aikštelių valdymo ir energetikos srityse. Įmonių grupei iš viso priklauso 20 įmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų