„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Naujasis „Range Rover“: ramybės šventovė, kurios duris galima užverti nuotoliniu būdu

Su naujuoju „Range Rover“ kiekviena kelionė tampa proga pasimėgauti. Nesvarbu, ar vykstate į operą, ar kylate į kalnus, naujasis „Range Rover“ kiekvieną akimirką įkūnija prabangių kelionių koncepciją, pradedant skaitmeninėmis ir fizinėmis automobilio galimybėmis, baigiant tuo, kaip „Range Rover“ rūpinasi keleivių gerove ir sveikata, rašoma pranešime.
Naujasis „Range Rover“
Naujasis „Range Rover“ / Gamintojo nuotr.

„Naujajame „Range Rover“ pamokos, išmoktos per 50 modelio evoliucijos metų, sujungtos su XXI amžiaus technologijomis, kad kiekviena kelionė būtų rafinuota, komfortiška ir teiktų gerų emocijų. Tai daroma naudojant pažangią pakabos sistemą, kuri paruošia automobilį kiekvienam artėjančiam posūkiui, naujos kartos triukšmo slopinimo technologijomis su garsiakalbiais, įrengtais galvos atlošuose, ir švaraus oro sistema, galinčia neutralizuoti ir COVID šeimos ligos sukėlėjus“, – pasakoja Justė Jarušė, „Jaguar Land Rover“ verslo vadovė Baltijos šalims.

„MLA-Flex“ architektūra

„Range Rover“ naudojama naujos kartos kėbulo struktūra tapo modelio patobulinimų pagrindu. Modulinės architektūros (MLA-Flex) kėbulas išsiskiria ypatingu standumu ir naujo lygio triukšmo izoliacija.

Šios architektūros lankstumas leidžia pasiūlyti ir standartinio kėbulo, ir ilgesnę ratų bazę turinčius modelius. Galima rinktis automobilius su skirtingomis jėgainėmis, tarkime, naujuoju V8 konstrukcijos benzininiu varikliu ar „Land Rover“ „Ingenium“ serijos benzininiais bei dyzeliniais varikliais su daline hibridine technologija. Taip pat siūlomi didesnį atstumą nuvažiuoti galintys iš tinklo įkraunamieji hibridai, o netrukus pasirodys vien tik elektra varomas modelis.

Naudodami tinkamai parinktas medžiagas kiekvienam automobilio dizaino elementui, „Land Rover“ inžinieriai optimizavo automobilio svorį ir kėbulo standumą, sukurdami savotiškus kėbulo struktūros žiedus ties A, C ir D statramsčiais.

Dėl sumanaus ypač tvirto plieno naudojimo, pavyzdžiui, sutvirtinant kėbulą aplink priekinių durų angas, ir naujoviškų liejimo technologijų, naujasis „Range Rover“ yra 50 proc. standesnis nei anksčiau net ir tuo atveju, jei jame sumontuotas viso dydžio panoraminis stoglangis.

Plieninė pertvara automobilio priekyje sukuria savotišką dvigubo stiklo efektą – triukšmas ir žemųjų dažnių vibracijos, kurias sukelia kontaktas su kelio paviršiumi, automobilio salone jaučiamos ir girdimos 24 proc. mažiau nei ankstesnės kartos modelyje. Ir tai – dar prieš įdiegiant naujausios kartos automobilio tobulinimo technologijas.

Naujos kartos triukšmo slopinimo sistema

Aktyvi triukšmo slopinimo technologija yra esminis „MLA-Flex“ platformos patobulinimas, leidęs sukurti vieną tyliausių kada nors į kelius išriedėjusių automobilių. Ji užtikrina, kad sėdintys automobilyje galės išties pasimėgauti pirmos klasės patogumais, naudodami 1 600 W galios „Meridian Signature“ garso sistemą.

Naujoji garso sistema apima ir porą garsiakalbių, sumontuotų kiekviename iš keturių sėdynių galvos atlošų, tad bendra sistemos galia, leidžianti pajusti išties unikalią garso kokybę, siekia 1 680 W.

Trečiosios kartos aktyvi triukšmo slopinimo sistema fiksuoja ratų keliamas vibracijas, padangų triukšmą, į saloną prasiskverbiančius variklio garsus ir per 35 garsiakalbių garso sistemą skleidžia pašalinius triukšmus slopinantį signalą.

Naujoji sistema triukšmus slopina penkis kartus geriau nei ankstesnės kartos technologija – net iki 1 kHz. Visa tai dėl galvų atlošuose sumontuotų 60 mm skersmens garsiakalbių, leidžiančių sukurti kiekvienam „Range Rover“ keleiviui asmenines tylos zonas. Panaši technologija naudojama triukšmą slopinančiose ausinėse.

Pažangą vertinantys „Land Rover“ inžinieriai naudoja artikuliacijos indeksą. Jis apibūdina galimybę palaikyti pokalbį važiuojant ir leidžia įvertinti salono patobulinimus. Minėto indekso rezultatai rodo, kad naujasis „Range Rover“ yra tyliausias tokio tipo automobilis pasaulyje, galintis pašalinti kelio, vėjo ir struktūrinį triukšmą.

Gerovė: salono orą švarinanti technologija

Dėl pažangių salono orą švarinančių technologijų naujasis „Range Rover“ kilsteli kartelę prabangių SUV segmente. „Cabin Air Purification Pro“ sistema yra technologinių naujovių kulminacija. Ji apima „dual-nanoeTM X“ technologiją, skirtą alergenams ir patogenams šalinti. Dėl jos smarkiai sumažėja į saloną patenkančių kvapų ir virusų, o CO2 valdymo ir „PM2.5 Cabin Air Filtration“ sistema pagerina oro kokybę automobilio viduje.

Moksliniais tyrimais įrodyta, kad „nanoeTM X“ technologija gerokai sumažina į automobilio interjerą patenkančių virusų ir bakterijų skaičių, tarp kurių – ir SARS-CoV-2 šeimos virusai.

Išmanioji technologija aktyviai veikia tiesiog ore, todėl smulkios dalelės ir ligų sukėlėjai neturi keliauti pro oro filtrą, kad ten būtų sulaikyti ir neutralizuoti. Ši sistema kondensuoja drėgmę salone ir suskaido ją į mažas elektrizuotas daleles. Sukūrus aukštą įtampą, pagaminami trilijonai hidroksilo (OH) radikalų, apgaubtų nano dydžio vandens molekulių, kurie reaguoja su ore esančiais teršalais. Naujoji sistema pagamina 20 kartų daugiau radikalų, tad puikios kokybės oru mėgaujasi ir antrosios sėdynių eilės keleiviai.

Nepriklausomose laboratorijose atlikti testai parodė, kad, naudojant „Cabin Air Purification Pro“ sistemą, per 30 minučių iš oro pašalinama 97 proc. virusų, bakterijų ir teršalų. Kiti nepriklausomi „NanoeX“ technologijos testai parodė, kad iš oro pašalinami 99 proc. COVID-19 ligos sukėlėjų.

Naujoji salono oro valymo sistema rodo lauko ir vidaus oro kokybę centriniame jutikliniame ekrane. Kad būtų pagerinta oro kokybė salone, ši sistema apima ir CO2 valdymą: harmoningai veikia drauge su „Purify“ funkcija, kurią galima aktyvuoti naudojant jutiklinį informacijos ir pramogų sistemos ekraną. Šios kartu su salono temperatūros kontrolės sistema veikiančios funkcijos užtikrina automobilyje esančio oro kokybę ir viduje sėdinčiųjų komfortą.

Išmaniosios elektra valdomos durys

Naujasis „Range Rover“ yra pirmasis „Land Rover“ su elektra valdomomis durelėmis, kuriose pritaikytos pavojų, kliūčių aptikimo ir apsaugos nuo prispaudimo funkcijos. Jos kiekvienos kelionės pradžioje ir pabaigoje suteikia tobulumo ir rafinuotumo įspūdį.

Pastangų nereikalaujantis potyris prasideda nuo naujų išsikišančių durų rankenų, kuriose įdiegtos „Approach Unlock“, „Walkaway Locking“ sistemos, turinčios „Proximity Sensing“ funkciją.

Kai „Range Rover“ sistemos pajunta, kad artėja automobilio raktelį turintis žmogus, durys atsirakina ir automatiškai išslenka rankenos. Išlipęs iš automobilio, vairuotojas gali paprasčiausiai nueiti – kai tik sistemos nustato, kad taip nutiko, durų rankenos vėl įtraukiamos, o automobilis užrakinamas.

Elektra valdomos automobilio durys sukurtos taip, kad veiktų kuo natūraliau. Jos ima veikti tą akimirką, kai salone sėdintis žmogus pamėgina atidaryti ar užverti vienas iš „Range Rover“ durelių.

Vos truktelėjus išorinę ar vidinę durų rankeną, suveikia duris valdanti sistema ir jos per tris sekundes atsidaro. Užpakalinio kampo radarų jutikliai leidžia aptikti iš galo atvažiuojančius kitus eismo dalyvius, o ultragarso jutikliai, įmontuoti kiekvienose duryse, aptinka kliūtis ir nustato, kaip plačiai galima atverti duris.

Kiekvienose duryse įtaisyta apsauga nuo privėrimo, taip pat kietus objektus aptinkantys giroskopai apsaugo nuo galimybės priverti daiktus tuomet, kai durys užsidaro. Ši sistema sukurta taip, kad veiktų ir bekelėje, tad duris galima atidaryti net automobiliui pasvirus 10 laipsnių kampu.

Įlipus į vidų, automobilio vairuotojo duris galima uždaryti paprasčiausiai nuspaudus stabdžių pedalą. Be to, durys gali būti valdomos naudojant centrinį jutiklinį ekraną arba papildomai prie rankenų įtaisytus jungiklius.

Kiekvienų durų galinėje dalyje sumontuoti jungikliai bei durų rankenos gali būti naudojami tuomet, kai norima duris uždaryti iš išorės. Galiausiai duris galima uždaryti paprasčiausiai jas stumtelėjus.

Ši technologija atlaikė 84 000 bandymo ciklų, taip pat ir spiginant 30 laipsnių šalčiui – tai buvo dalis prabangaus SUV kūrimo programos. Ši technologija drauge su automatiškai automobilį iki 50 mm pažeminančia sistema „Elegant Arrival“ ir išskleidžiamų šoninių laiptelių sistema užtikrina patogumą ir saugumą tiek įlipant, tiek išlipant iš visureigio.

Automobilio saugumą užtikrina ir itin plačiajuosčio dažnio (UWB) siųstuvai-imtuvai, saugantys nuo automobilių vagių naudojamos raktelių signalo kopijavimo įrangos. „Jaguar Land Rover“ yra vienas pirmųjų automobilių gamintojų, pristačiusių šią modernią technologiją ir naujovišką apsaugos sistemą, atitinkančią griežčiausius pasaulinius saugumo standartus.

Naujojo „Land Rover Range Rover“ išankstinė premjera Baltijos šalyse laukia 2022-ųjų sausį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs