Naujasis „Renault Arkana“ siūlo pažangią hibridinę technologiją bei sujungia naujos kartos visureigio ir kupė stiliaus savybes – aukštesnę sėdėseną, erdvų saloną, talpią bagažinę ir inovatyvų bei išskirtinį dizainą. Naujasis modelis siūlo naują vairavimo patirtį, ypač su „R.S. Line“ apdaila.
Aukščiausi saugos standartai įvertinti 5 žvaigždutėmis „Euro NCAP“ testų metu. Galima rinktis iš kelių naujausios visiškai hibridinės technologijos variklių variantų – 145 AG „E-TECH Hybrid“ ir jo 1,3 l TCe 12 V lengvųjų hibridų 140 AG ir 160 AG versijų.
Naujasis „Arkana“ pagamintas ant „Alliance“ sukurtos CMF-B modulinės platformos, kuri taip pat buvo pritaikyta naujausiose „Clio“ bei „Captur“ kartose.
Kaip ir koncepcinis „Renault Samsung Motors XM3“, naujasis „Renault Arkana“ bus gaminamas Pietų Korėjos Busano gamykloje. Grupė pradės priimti užsakymus 2021 m. kovo mėn., savo ruožtu TCe versijų pristatymai, priklausomai nuo rinkos, prasidėjo nuo kovo pabaigos, o „E-TECH Hybrid“ – nuo birželio.
„Arkana“ yra dar vienas hibridinis automobilis, kuriame puikiai dera sportiško visureigio bruožai ir universalumas.
Naujasis „Arkana“ pasižymi išskirtine išvaizda. Dėl ypatingai aukštos prošvaisos (200 mm), pakeltos ir išraiškingos kėbulo po langais linijos bei plataus silueto „Arkana“ puikiai atitinka pasaulyje pripažintų visureigių įvaizdį. Priekinio ir galinio bamperio skydai bei ratų arkų apsaugos patobulina visureigio išvaizdą, o judrų ir liekną išlinkimą formuojančios žemėjančios stogo ir langų linijos yra automobiliui dinamiškos išvaizdos suteikiančio dizaino, būdingo visureigio kupė stiliaus bruožams, dalimi.
100 proc. LED C formos priekiniai žibintai yra „Renault“ modelių vizitinė kortelė, būdinga naujojo „Arkana“ stilingam ir dinamiškam dizainui. Automobilio gale taip pat yra C formos žibintai su per visą bagažinės durelių plotį besitęsiančia juosta, pabrėžiančia intensyvias, tačiau stilingas linijas ir išskirtinę naujojo „Arkana“ išvaizdą.
Naujojo „Arkana“ kėbulas stulbina formomis. Automobilis yra 4 568 mm ilgio, 1 571 mm aukščio, o atstumas tarp ašių 2 720 mm. Didelis automobilio kėbulas yra aptakus. Chromuotos dalys, kaip antai langų linijas paryškinantys elementai, šoninių durelių apsaugos ir priekinių sparnų apdaila pabrėžia automobilio stotą.
Naujasis „Arkana“ bus gaminamas septynių kėbulo spalvų: matinės baltos, perlo baltos, metalinės juodos, metalinės pilkos, Zanzibaro mėlynos, ugnies raudonos ir Valensijos oranžinės (tik „R.S. Line“ versija). Pasirenkamas juodas stogas dar labiau paryškins automobilio dinamiškumą. Bus galima rinktis iš trijų 17 ir 18 colių ratų.
„R.S. Line“ apdaila: dar sportiškesnė išvaizda
Galima rinktis ir „Renault Sport R.S. Line“ versiją, kurioje dera elegantiškumas ir sportiškumas. Šioms apdailos idėjoms įkvėpimo suteikė „Renault Sport“ DNR ir ikona tapęs naujojo „Mégane R.S.“ modelis.
Dar daugiau ryškumo automobilio dizainui suteikia išskirtinė šiai versijai Valensijos oranžinė spalva ir intensyvus fonas, kurį sukuria kėbulą puošiantys juodai dažyti ir tamsaus metalo elementai, įskaitant „Formulės 1“ įkvėptą aerodinaminę mentę. Bamperyje esama raudonos spalvos intarpų, savo ruožtu „Silverstone“ ratai yra išskirtinis šios serijos bruožas. Sparnų apdailą papuošė „R.S. Line“ logotipas, o automobilio gale sumontuoti du chromuoti išmetimo vamzdžiai ir bamperio skydai, primenantys anksčiau F1 naudotą bamperį.
Pasirenkamų spalvų paletė dar labiau praturtins naujojo „Arkana R.S. Line“ išvaizdą: jo priekinis ir galinis bamperiai bei apatinė apsauginė durelių juosta bus nudažyti kėbulo spalva, tuo tarpu automobilio stogas bus juodas, o spoileris – blizgus juodas.
„R.S. Line“ apdaila bus prieinama su naujuoju „Arkana E-TECH“ hibridiniu varikliu, taip pat su lengvaisiais hibridais „TCe 140“ ir „TCe 160“ (2021 m. IV ketvirtį) varikliais.
Hibridinių variklių pasiūla
Naujasis „Arkana“ siūlo tikrą hibridą 145 AG „E-TECH Hybrid“ versiją ir "lengvuosius" hibridus TCe 140 ir 160.
Plačiau apie 145 AG „E-TECH Hybrid“. Sekdama „Clio“, „Captur“ ir „Mégane“ pavyzdžiu, „Renault“ tokią pat strategiją pritaikė naujajame „Arkana“, kuriame įdiegė savo inovatyvią E-TECH hibridinę technologiją.
145 AG „E-TECH Hybrid“ naujos kartos keturių cilindrų 1,6 litro benzininį vidaus degimo variklį sukūrė „Alliance“. Jis buvo pritaikytas hibridinei technologijai ir turi išmetamų teršalų kiekį sumažinantį kietųjų dalelių filtrą. Generuojama 69 kW (91 AG) galia, kurią palaiko du elektriniai varikliai: 36 kW elektrinis variklis („e-engine“) ir 15 kW aukštos įtampos starterio generatorius (HSG).
Agregatą užbaigia inovatyvi kelių režimų pavarų dėžė su tiesiakrumplių transmisija be sankabos. Šis elektrinių variklių ir tiesiakrumplių transmisijos derinys optimizuoja pavarų perjungimą bei padaro jį sklandesnį. Tokia sandara įgalina suvartoti mažiau kuro ir yra laikoma „Renault“ eksperimentavimo Formulės 1 lenktynėse rezultatu.
Bagažinėje esančio 1.2 kWh (230 V) ličio jonų akumuliatoriaus palaikomas „E-TECH Hybrid“ variklis labai sumažina degalų sąnaudas ir išmetamą CO2 kiekį. Dėl to 80 proc. nuotolio mieste nuvažiuojama elektriniu režimu, o degalų sąnaudos, palygimus su tradiciniu vidaus degimo varikliu, sumažėja 40 proc. Naujasis „Arkana“ „E-TECH Hybrid“ sunaudoja 4,9 l / 100 km. ir išmeta 111 g / km. CO2 (WLTP vertės).
Kaip ir elektromobilyje, akumuliatorius įsikrauna pats lėtėjimo ir stabdymo metu bei gali būti įkraunamas vidaus degimo variklio darbo metu, naudojant degimo energijos perviršį, kuris nėra naudojamas, automobiliui riedant optimaliu greičiu. Technologija užtikrina tylų ir komfortinį variklio darbą ir sunaudoja mažiau energijos.
Vien elektriniu režimu naujasis „Renault Arkana“ „E-TECH Hybrid“ gali pasiekti iki 75 km./val. greitį.
Šis 145 AG „E-TECH Hybrid“ variklis galimas visose naujojo „Renault Arkana“ versijose, įskaitant „R.S. Line“ komplektaciją.
„Arkana“ siūlomas trijų skirtingų įrangos lygių: ZEN, „Intens“ ir „R.S. Line“. Paprasčiausios komplektacijos visureigis kainuos nuo 23990 eurų. Aukščiausios komplektacijos hibridinis „R.S. Line“ modelis kainuos nuo 30 790 eurų.