„Pirmos kartos „Captur“ Europoje tapo bestseleriu, šių modelių parduota daugiau nei milijonas, jie sulaukė pripažinimo dėl erdvės, kompaktiškumo ir individualizavimo galimybių. Antros kartos modelis pateikia dar daugiau spalvų, variklių, segmente lyderiaujančių technologijų. Tai yra išskirtinis miesto SUV modelis, siūlantis didesnių automobilių savybes kompaktiškame kėbule“, – teigia oficialaus „Renault“ atstovo Lietuvoje „Sostena“ vykdomasis direktorius Egidijus Gončarovas.
Šimtai būdų susikurti išskirtinį automobilį
Vienas didžiausių pirmosios kartos „Captur“ sėkmės elementų buvo didelės individualizavimo galimybės. Naujasis modelis jas dar padidina – įvairių šiltų, ryškių ir aštrių spalvų paletę galima naudoti parenkant automobilio išorės, stogo bei durų veidrodėlių apvadų atspalvius. Iš viso yra 90 galimybių individualizuoti naująjį miesto visureigį, tarp jų – 11 išorės, 4 stogo ir veidrodėlių atspalvių.
Individualizavimo galimybės nesibaigia išore, interjere jų – ne ką mažiau. Rinkdamiesi „Captur“, klientai gali komponuoti įvairias automobilio sėdynių apdailos medžiagas, durelių bei priekinės konsolės apdailą bei ortakių ir pavarų perjungimo svirties apvadus. Iš viso – 18 medžiagų derinimo būdų bei dar 8 jaukias interjero apšvietimo spalvas.
Sudėjus išorės ir vidaus pasirinkimo galimybes, galimi šimtai skirtingų „Captur“ variantų, tad kiekvienas klientas gali susikurti kone unikalų jam patinkantį derinį.
Saugumas
Naujajame „Captur“, kaip ir kituose „Renault“ modeliuose, išskirtinis dėmesys skiriamas saugumui. Rudenį jis buvo išbandytas didžiausios nepriklausomos saugumo tyrimų agentūros Europoje „Euro NCAP“ laboratorijoje bei surinko maksimalų įvertinimą – 5 žvaigždutes. Bandytojai pažymėjo puikų „Captur“ keleivių (vaikų ir suaugusiųjų), pėsčiųjų saugumą bei vairavimo asistentų efektyvumą.
Miesto visureigyje montuojama automobilius, pėsčiuosius bei dviratininkus atpažįstanti autonominio stabdymo, įspėjimo apie viršijamą greitį bei saugų atstumą sistemos; adaptyvi kruizo kontrolė bei specialūs eismo spūsčių bei važiavimo greitkeliu asistentai – pirmieji žingsniai visiškai autonominio automobilio link.
Jau standartinėje naujojo „Captur“ įrangoje yra gausus aktyvaus ir pasyvaus saugumo sistemų rinkinys: 6 saugos oro pagalvės, LED žibintai bei pritemstantis galinio vaizdo veidrodėlis.
„Automobilio saugumas yra ne tik oro pagalvės ir stabilumo sistemos – didžiulę įtaką tam turi aktyvaus saugumo sistemos. Kelią ryškiai apšviečiantys LED žibintai padidina matomumą tamsiu paros metu, o tamsėjantis galinio vaizdo veidrodėlis leidžia išvengti apakinimo. Tai yra technologijos, kurias standartinėje įrangoje turi mažai modelių, tačiau jų nauda akivaizdi kiekvieną dieną“, – teigia „Sostena“ atstovas E.Gončarovas.
SUV universalumas
„Renault Captur“ išoriniai matmenys nėra dideli, tai – 4,2 m ilgio ir 1,8 m pločio modelis. Nepaisant to, bagažo skyriaus talpa yra iki 536 litrų (daugiau nei kitų išoriškai masyviau atrodančių automobilių). Tokio praktiškumo suteikia stumdoma galinė sėdynė: kai keliauja daugiau keleivių, ją galima atitraukti atgal ir 16 cm padidinti erdvę kojoms, o prireikus didesnės bagažinės – pastumti į priekį ar net nulenkti dalį antrosios sėdynių eilės atramų.
Automobilio išorėje gali būti montuojamos 4 kameros – po vieną priekyje ir gale bei ant šoninių veidrodėlių. Jų vaizdus apdorojantis kompiuteris suprojektuoja 360 laipsnių aplinkos vaizdą, todėl statant „Captur“ galima jį tarsi iš viršaus stebėti didelės raiškos centrinėje konsolėje sumontuotame vertikaliame ekrane.
„Captur“ siūlomas bevielis indukcinis išmaniojo telefono įkrovimas, o daugelį automobilio funkcijų galima valdyti centrinėje konsolėje įrengtame ekrane su „Easy Link“ sistema. Funkcionalumu pasižymi navigacinė sistema – adresą joje įrašyti galima vienoje eilutėje tarsi „Google Maps“ programoje, o išmaniajame telefone suradus norimą aplankyti vietą keliais lengvais paspaudimais ją perkelti į „Renault“ navigaciją.
Pirmą kartą – įkraunamas hibridas
Naujasis „Renault Captur“ rinkai pristatomas su plačia benzininių ir dyzelinių variklių bei mechaninių ir automatinių pavarų dėžių gama, o pavasarį bus pristatytas pirmasis „Renault“ gamoje įkraunamas hibridas. Taip pat tai bus pirmasis „plug-in“ hibridas B segmente.
„Captur“ benzininių variklių gamoje – trijų ir keturių cilindrų varikliai, pasiekiantys nuo 100 iki 154 AG, dyzelinių – nuo 95 iki 115 AG. Daugelis variklių gali būti komplektuojami su mechaninėmis bei moderniomis automatinėmis 7 laipsnių EDC pavarų dėžėmis, visi jie atitinka naujausius ekologijos „Euro 6“ reikalavimus.
Naujasis „Renault Captur“ jau atvyko į Lietuvą, jį apžiūrėti ir išbandyti galima „Sostena“ atstovybėse visoje Lietuvoje.