Naujasis „Renault Kadjar“: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komforto

Naujasis „Renault Kadjar“ pasižymi dar patrauklesne ir stilingesne išvaizda, kurią pabrėžia dinamiškos ir šiuolaikinės kėbulo linijos. Be to, į naująjį „Kadjar“ montuojami pažangūs turbobenzininiai ir turbodyzeliniai varikliai su naujausiomis taršą mažinančiomis technologijomis, užtikrinant smagų, taupų ir aplinką tausojantį važiavimą, rašoma pranešime.
„Renault Kadjar“
„Renault Kadjar“ / Gamintojo nuotr.

„2015 metais debiutavęs „Kadjar“ yra itin svarbus „Renault“ gamos modelis, kurį įsigijo daugiau kaip 450 tūkst. pirkėjų. O naujasis modelis su atnaujinta ir stilinga išvaizda, didesniu komfortu ir geresnėmis apdailos medžiagomis dar labiau padidino jo patrauklumą. Taip pat didelis pranašumas prieš ne vieną segmento konkurentą yra visų varančiųjų ratų pavara,“ – sako Olivier Tschanhenz, „Renault“ grupės Rinkodaros skyriaus direktoriaus pavaduotojas.

Dar efektingesnė nauja išvaizda

Atliktos pirkėjų apklausos atskleidė, kad vienas didžiausių „Renault Kadjar“ įsigijimo svertų yra automobilio išvaizda. Priekyje naujasis „Kadjar“ išsiskiria unikaliais C formos žibintais su į dienos šviesas integruotais LED posūkiais. Taip pat galimas su naujos išvaizdos „LED Pure Vision“ rūko žibintais – šios technologijos lemia iki šešių kartų mažesnes nei halogeninių šviesų energijos sąnaudas.

Gamintojo nuotr./„Renault Kadjar“
Gamintojo nuotr./„Renault Kadjar“

Buvo pakeista ir priekinė bei galinė „Kadjar“ dalies išvaizda – priekyje sumontuotos platesnės grotelės su chromo apdaila, o buferiai nudažyti kėbulo spalva. Galinis naujos formos buferis gali turėti tvirtą automobilio būdą pabrėžiančius chromo elementus. Pasirinkime atsirado ir nauji 17 ir 19 colių skersmens ratlankiai, taip pat trys naujos spalvos – „Oural Green“, „Iron Blue“ ir „Highland Grey“.

Erdvus salonas ir kokybiška apdaila

Naujajame „Renault Kadjar“ itin daug dėmesio teikta apdailos kokybei ir keleivių komfortui.

Prietaisų skydelyje sumontuotas naujas 7 colių „R-LINK 2“ lietimui jautrus multimedijos sistemos ekranas su išmaniųjų telefonų sąsajų „Android Auto” ir „Apple CarPlay” palaikymu, o pats ekranas yra ryškesnis ir greičiau reaguoja į paspaudimą.

„Renault Kadjar“ sumontuotos naujos sėdynės su dvigubai didesnio tankio užpildu, taip padidinant komfortą ir mažinant nuovargį tolimose kelionėse. Dar patogesnę kūno padėtį užtikrina reguliuojamo ilgio sėdimoji dalis, geresnį šoninį prilaikymą turintys standesni sėdynių kraštai ir pastumiamas porankis tarp priekinių sėdynių.

„Renault Kadjar“ bagažinė yra viena didžiausių šiame automobilių segmente, į kurią telpa iki 527 litrų. Jos dydį galima dar labiau padidinti patogiomis rankenėlėmis, esančiomis bagažinės šonuose, nulenkus antros eilės sėdynių atlošus. Taip pat galima nulenkti ir priekinio keleivio sėdynės atlošą, o tai leis pervežti net itin didelius, daugiau kaip 2,5 metro ilgio krovinius.

Gamintojo nuotr./„Renault Kadjar“
Gamintojo nuotr./„Renault Kadjar“

Aukščiausiai „Renault Kadjar“ apdailos gamoje yra sportiškoji „Black Edition“ versija. Ji išsiskiria „Alcantara“ audiniu aptrauktomis sėdynėmis, juodomis lubomis ir išskirtiniais kilimėliais. Šis modelis komplektuojamas su 19 colių ratlankiais, skirtingos spalvos priekine ir galine apsauginėmis plokštėmis ir juodais šoninių veidrodėlių gaubtais.

Taupūs ir efektyvūs „Kadjar“ varikliai ir transmisijos

Į naująjį „Kadjar“ montuojami naujos kartos „Renault“ varikliai, kurie turi naujausias taršą mažinančias technologijas, taip pat pasižymi puikiomis važiavimo savybėmis ir mažomis degalų sąnaudomis.

„Kadjar“ pirmą kartą siūlomas su itin pažangiu „1.3 TCe“ turbobenzininiu keturių cilindrų varikliu, sukurtu drauge su „Daimler“ kompanija. Didelis variklio su turbina pasiekiamas sukimo momentas užtikrina gerą trauką, taip pat šis variklis turi kietųjų benzino dalelių filtrą, mažinantį aplinkos taršą. Skirtingose versijose šis motoras pasiekia nuo 140 iki 160 AG ir yra galimas tiek su mechanine, tiek ir su dviejų sankabų EDC automatine greičių dėže.

Naujasis „Kadjar“ komplektuojamas ir su atnaujintais turbodyzeliniais „Blue dCi“ varikliais su azoto oksido (NOx) taršą mažinančiu selektyvios katalitinės redukcijos SCR filtru. Palyginti su ankstesnės kartos motoru, dabar „Blue dCi 115“ variklis pasiekia 5 AG ir 10 Nm daugiau, taip užtikrinant sklandų ir taupų važiavimą. Šis variklis galimas su mechanine pavarų dėže, vėliau bus komplektuojamas ir su dvejų sankabų EDC automatine transmisija.

„Blue dCi 150“ yra išskirtinis „Kadjar“ motoras, pasiekiantis 20 AG daugiau nei ankstesnė jo versija, taip užtikrinant ypatingas važiavimo savybes. Jis komplektuojamas su mechanine pavarų dėže ir galimas tiek su priekinių, tiek ir visų varančiųjų ratų pavara.

Kelyje ir bekelėje – visur kaip namuose

Naujojo „Renault Kadjar“ prošvaisa siekia 200 mm, o visų varančiųjų ratų technologija leidžia užtikrintai važiuoti slidžiu keliu, apsnigtais kalnų keliais ir bekele. Visų varančiųjų ratų transmisija turi tris režimus – tik priekinių ratų režimas užtikrina mažiausias degalų sąnaudas, „Auto“ režime elektronika iki 50 proc. sukimo momento perduoda galinei ašiai, o „Lock“ režimas skirtas važiuoti iki 40 km/val. bekele, blokuojant centrinį diferencialą su tolygiai ašims paskirstomu sukimo momentu.

Modeliuose su priekiniais varančiaisiais ratais galima „Extended Grip“ sistema. Komplektuojama su „M+S“ universaliomis padangomis, ji padidina pravažumą bekelėje, važiuojant per purvą, sniegą ar smėlį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis