Ypatingos valdymo savybės
Naujasis „Megane R.S.“ yra vienas pirmųjų C segmento sportiškų hečbekų, kuris yra komplektuojamas su „4Control“ – keturių vairuojamųjų ratų sistema.
Milžiniška automobilių sporto patirtis leido „Renault Sport“ inžinieriams ištobulinti 280 arklio galių ir 390 Nm sukimo momentą pasiekiantį benzininį variklį ir transmisijas, kurios derinamos su naujuoju jėgos agregatu. Naujasis „Renault Megane R.S.“ pirmą kartą modelio istorijoje gali būti komplektuojamas su mechanine arba automatine pavarų dėže.
Mačiau kaip „Megane R.S.“ gimė ant balto popieriaus lapo. Mačiau kaip jis augo, kaip tobulėjo ir tapo automobiliu, kuriuo galiu didžiuotis ne tik aš, bet ir „Renault Sport“ komanda
Naująjį „Renault Megane R.S.“ bus galima užsisakyti visuose „Renault“ salonuose nuo 2017 metų gruodžio 1 dienos.
2018 metų pabaigoje „Renault Sport“ pristatys „Megane R.S. Trophy“ versiją, kuri turės 300 AG ir 400 Nm sukimo momentą pasiekiantį variklį, standesnę „Cup“ pakabą ir 19 colių ratlankius bei žemo profilio padangas.
„Mačiau kaip „Megane R.S.“ gimė ant balto popieriaus lapo. Mačiau kaip jis augo, kaip tobulėjo ir tapo automobiliu, kuriuo galiu didžiuotis ne tik aš, bet ir „Renault Sport“ komanda“, – kalbėjo Nico Hulkenbergas, „Renault Sport Racing“ F1 komandos lenktynininkas ir „Renault Sport Cars“ ambasadorius.
Unikali savybė
„Renault Megane R.S.“ išskirtinė savybė – „4Control“ keturių vairuojamųjų ratų sistema, kuri C segmento automobilyje buvo sumontuota pirmąjį kartą.
Dėl „4Control“ sistemos, „Megane R.S.“ taps vienu vikriausių ir manevringiausių automobiliu klasėje. Važiuojant mažesniu greičiu, keturi vairuojamieji ratai padės įvažiuoti net ir į labai ankštą stovėjimo vietą. Padidinus greitį, „4Control“ sistema užtikrins nepriekaištingą preciziškumą įveikiant posūkius.
Naująjį „Megane R.S.“ galima įsigyti su dviem pakabos konfigūracijomis: „Sport“ ir „Cup“.
„Sport“ pakabos konfigūracija tinkama vertinantiems dinamiškumą, sportiškumą ir komfortą. Tuo tarpu „Cup“ pakabos konfigūracija turi standesnius amortizatorius, trumpesnes spyruokles, standesnius stabilizatorius. Ši pakabos konfigūracija yra skirta tiems, kurie sportiškumą vertina labiau negu komfortą.
Modernesnis ir pajėgesnis
Naujos kartos „Renault Megane R.S.“ vizitinė kortelė – galingesnis ir efektyvesnis benzininis variklis su turbina.
1,8 litro darbinio tūrio, 280 arklio galių (esant 6000 aps/min.) ir 390 Nm sukimo momentą pasiekiantis jėgos agregatas užtikrins, jog „Renault Megane R.S.“ būtų visų varžovų priekyje.
Didžiausią sukimo momentą naujasis motoras pasiekia itin plačiame 2400 – 5000 sūkių diapazone. Tai yra vienas geriausių rodiklių klasėje.
„Renault Sport“ inžinieriai didžiuojasi, kad, net ir atlikus gausias modifikacijas, jiems pavyko pasiekti 155 g/km CO2 emisiją ir 6,9 l/100 km vidutines degalų sąnaudas.
Viena iš dviejų
Pirmą kartą sportiško modelio istorijoje, „Renault Megane R.S.“ komplektuojamas su dviejų tipų, 6 laipsnių transmisijomis: mechanine arba automatine.
„EDC“ dvigubos sankabos automatinė pavarų dėžė išsiskiria dviem technologijomis:
„Multi-Change Down“ – technologija, leidžianti efektyviai ir greitai pavarų dėžėje perjungti kelias pavaras žemyn. Tai ypač svarbu tiems vairuotojams, kurie nori į posūkį ir iš jo išvažiuoti optimaliu greičiu.
„Launch Control“ – automobilių sporte sukurta technologija, labai sėkmingai pritaikyta „Renault Sport“ modeliuose.
Atnaujintas „R.S Monitor“
Naujasis „Renault Megane R.S.“ turi atnaujintą „R.S Monitor“ telemetrijos sistemą.
Pažangesnė ir intuityvesnė sistema leis „Renault Megane R.S.“ vairuotojams ne tik stebėti svarbius automobilio parametrus, bet ir prie „R-Link 2“ multimedijos sistemos prijungti išmanųjį telefoną ar vaizdo kamerą, kuri galėtų nufilmuoti važiavimą lenktynių trasa.