Būtent toks įspūdis man susidarė, kai lankiausi naujausio „Volkswagen“ komercinio transporto pristatyme dar pernai, o šį įspūdį tik sustiprino mano trumpa patirtis su šeimyniniu „Volkswagen Caddy trendline“.
Visų pirma, akivaizdu, kad stipriai pasikeitė automobilio išvaizda. Prieš tai nuo Poznanės mieste įsikūrusios „Volkswagen“ gamyklos konvejerio riedėję „Caddy“ pasižymėjo kiek nuobodokomis kėbulo formomis (ką jau kalbėti apie anksčiau gamintus „Caddy“ modelius, kurie tiko tik vairuotojų greičiui matuoti iš nežymėtų policijos automobilių).
Naujasis „Caddy“ tapo pastebimai gražesnis, vien jau automobilio priekis dabar yra ypač išraiškingas. Ir jeigu nesimatytų automobilio viršutinės dalies, mažiau apie naujus „Volkswagen“ modelius išmanantis žmogus nesunkiai „Caddy“ sumaišytu su lengvuoju automobiliu.
Tiesa, juodas priekinis buferis, kokį matote ant mano bandyto modelio priekio, visiškai gadina vaizdą ir atrodo neišvaizdžiai, tad geriau apie pagražėjusį „Caddy“ dizainą spręskite iš „Volkswagen Caddy Generation four“ vaizdo, kurį matote žemiau.
„Generation four“ yra tik vienas pavyzdys, koks universalus gali būti naujasis „kadikas“. Galimi ir daugiau variantų: keleiviniai „Kombi“, prailgintos versijos keleivinis „Kombi Maxi“, iškyloms ir poilsiui gamtoje skirtas „Caddy beach“, krovininis „Caddy Kasten“, taip pat prailgintas krovininis „Caddy Kasten Maxi“. Visa tai - tik kėbulo formos, o varikliai gali būti TDI, TGI, TSI - kurie gaminami įvairių galingumų ir poruojami kartu su 5 arba 6 pavarų mechaninėmis, 6 pavarų automatinėmis dėžėmis (ne visi), kai kurie gali būti ir visais keturiais ratais varomi „4motion“ modeliai.
„Caddy“ gali būti varomas ne tik dyzelinu arba benzinu, tačiau ir suskystintomis dujomis. Visa variklių linija buvo atnaujinta ir montuojami, bent jau gamintojo teigimu, geresni varikliai, kurių apetitas sumenkęs, o ir tarša sumažėjusi (reikia tikėtis, kad ne tik teoriškai).
Žinoma, kaip būdinga bet kokiam tokio dydžio automobiliui, naujasis „Caddy“ turi nemažai vietos daiktams – vadinamųjų „bardačiokų“, o ir paties automobilio vidaus dizainas atrodo žymiai gražesnis. Būtent dėl šių teigiamų pasikeitimų kartais galima pagalvoti, kad vairuoji ne komercinį automobilį, o kokį „Golfą“ ar ką nors panašaus.
Iš tokio automobilio tikėtis stebuklingų valdomumo savybių nereikėtų, kadangi jis tikrai važiuoja nuobodžiai, tačiau tai savaime suprantama: čia „Caddy“, o ne „GTI golfas“. Turbūt niekam ne paslaptis, kad tokį automobilį pirks arba įmonė įrangai ar darbuotojams vežti, arba žmonos kalboms pasidavęs vyras, kuriam nebeliko nieko kito, kaip sutikti su antrosios pusės teiginiu „mes turime keturis vaikus ir sibiro haskį, todėl GTI golfo mums neužteks ir net nereikia“.
Tačiau komplektuojant „Caddy“ ir nepagailėjus pinigų, galima džiaugtis išties gražiu pirkiniu. „Caddy“ gali būti montuojamas su šešių pavarų DSG automatine pavarų dėže, multimedijos ekranu, garso sistema, oda aptrauktu vairu, lietų ratlankių komplektu ir kitokiais atributais, kurie jūsų „kadiką“ pavers patogiu, išskirtiniu, maloniu vairuoti autobusiuku. Beje, automobilio širdute gali būti ir 125 arklio galias išvystantis benzininis 1,4 TSI variklis, kuris, paspaudus akceleratorių, išprovokuos žmonos pastabas apie nesaugų vairavimą, tačiau kartu išprovokuos ir vaikų džiaugsmą – tikra šeimyninė akimirka!
Kad ir kaip ten bebūtų, vokiečiai su naujuoju „Caddy“ ir toliau išlaikys aukštas pozicijas komercinių automobilių rinkoje ir šio modelio, net neabejoju, laukia sėkmė bei dideli pardavimų skaičiai.
Bandyto modelio techniniai duomenys:
Variklis | 2.0 TDI BMT |
Pavarų dėžė | Mechaninė, 5 pavarų |
Maksimali galia (kW/AG) | 75/102 |
Išmetamųjų dujų standartas ir CO2 emisija (g/km)` | EURO6, 120 |
Pagreitėjimas 0-100 km/val (s) | 12,9 |
Maksimalus greitis (km/val) | 172 |
Degalų sąnaudos mieste/užmiestyje/mišrios (l) | 5,3/4,1/4,6 |
Sėdimų vietų skaičius | 5 |
Bazinė automobilio kaina (Eur) | 15 885 |
Bandyto modelio kaina (Eur) | 22 477 |