Naujasis „Volkswagen“ direktorius įsitikinęs: „Mes įveiksime šią krizę“

Vakar kalbėdamas viešame darbuotojų susirinkime „Volkswagen Aktiengesellschaft“ generalinis direktorius Matthiasas Mülleris pažadėjo darbuotojams greitą ir išsamų taršos skandalo priežasčių išaiškinimą. Jis sakė, kad tai, kas įvyko, prieštarauja pamatinėms koncerno vertybėms ir yra neatleistina. Be to daug dėmesio skirta darbuotojų prestižo ir darbo vietų išsaugojimo klausimams.
Matthiasas Muelleris
Matthiasas Mulleris / „Scanpix“ nuotr.

„Mes galime ir turime įveikti šią krizę, nes „Volkswagen“ koncernas stovi ant tvirto pamato. Juk mes esame geriausi automobilių gamintojai, kokie tik gali būti”, – ragindamas darbuotojus neprarasti optimizmo juos drąsino naujasis koncerno vadovas.  Jis pateikė ir daug argumentų, kodėl „Volkswagen“ yra ir išlieka gera vieta dirbti ir užtikrino darbuotojus, kad imamasi visų priemonių kurti ir išlaikyti geras ir saugias darbo vietas.

Kalbėdamas Volfsburgo gamyklos Didžiojoje salėje (Hall 11) daugiau kaip 20 000-čių susirinkusiųjų , M. Mülleris tvirtino, kad „be didžiulių ir vis dar augančių finansinių nuostolių, ši krizė kartu yra ir pasitikėjimo krizė. Ji susijusi su automobiliais, todėl liečia pamatines mūsų koncerno vertybes, mūsų koncerno esmę ir identitetą”. 

Svarbiausia mūsų užduotis bus susigrąžinti tai, kas prarasta klientų, partnerių, investuotojų ir plačiosios visuomenės akyse

Įmonės vadovas tvirtino, jog solidumas, teisingumas ir patikimumas – esminės „Volkswagen“ prekės ženklo vertybės. 

„Todėl svarbiausia mūsų užduotis bus susigrąžinti tai, kas prarasta klientų, partnerių, investuotojų ir plačiosios visuomenės akyse, – akcentavo M. Mülleris. – O pirmasis žingsnis į tai turi būti greitas ir objektyvus situacijos išsiaiškinimas. Tik tuomet, kai ant stalo turėsime visus faktus, kai viskas bus išnagrinėta nepaliekant akmens ant akmens, tik tuomet žmonės vėl mumis pasitikės”. 

Generalinis direktorius prašė darbuotojų supratimo, patvirtindamas, jog šiuo metu yra dar daug neatsakytų klausimų.

„Patikėkite, tiek jūs, tiek aš nekantraujame sužinoti, kas nutiko. Bet šioje situacijoje, kuri palietė 4 automobilių markes ir daugybę modelių, kruopštumas svarbiau už spartą,” – pabrėžė jis.

Be to, M. Mülleris paskelbė, kad vadovybė jau turi veiksmų planą. Artimiausiu metu probleminių automobilių savininkai bus pradedami informuoti apie tai, kad jų automobilių taršos parametrus galima pakoreguoti taip, kad jie būtų objektyvūs. 

„Scanpix“ nuotr./„Volkswagen“
„Scanpix“ nuotr./„Volkswagen“

Bendrovė taip pat sukūrė ir diegia tinklapius, kuriuose klientai gali savarankiškai pasitikrinti, ar jų automobilis turi minėtų taršos problemų – pakanka įvesti automobilio važiuoklės Nr. Greitai bendrovė kompetentingoms valdžios institucijoms, Vokietijos atveju tai būtų Federalinė autotransporto valdyba (KBA – Kraftbundesamt). 

Koncerno vadovas taip pat supažindino su kai kuriais vykstančio tyrimo rezultatais. Pasak  jo, kai kuriais atvejais užteks paprasto variklio perprogramavimo, tačiau, kai kuriuose modeliuose teks atlikti techninius pakeitimus. Klientai reguliariai bus informuojami ir intensyviai derinami jų apsilankymo servisuose grafikai.

Volfsburgui tai yra aiškus signalas, jog mes ir toliau galime gaminti dyzelinius automobilius

Koncerno vadovas taip pat pabrėžė, kad net ir neatlikus šių pakoregavimų, visi probleminiai automobiliai techniniu požiūriu išlieka saugūs ir tinkami važinėjimui viešojo eismo keliais. Be to, visi naujausiąjį EU 6 standartą atitinkantys dyzeliniai automobiliai šios problemos neturi. 

„Volfsburgui tai yra aiškus signalas, jog mes ir toliau galime gaminti dyzelinius automobilius” – kalbėjo M. Mülleris.

Antra vertus, kol nėra numatytos visos šiai problemai spręsti reikalingos techninės priemonės, šiuo metu neįmanoma tiksliai paskelbti patirtų finansinių nuostolių ir reikiamų atidėjimų mąsto. Anot koncerno vadovo, šioje situacijoje būtinas maksimalus finansinės vadovybės lankstumas. 

„Scanpix“ nuotr./„Volkswagen“
„Scanpix“ nuotr./„Volkswagen“

„Visi šiam laikui antraeilės reikšmės projektai yra finansiškai atšaukti arba įšaldyti. Žinoma, tai bendrovei pakankamai sudėtingas ir skausmingas procesas, – sakė koncerno vadovas ir patikino, kad dedamos pastangos, jog šis skandalas kuo mažiau atsilieptų darbuotojams ir darbo vietoms. – Mes darome ir darysime viską, kad „Volkswagen“ būtų ir išliktų pageidaujamu darbdaviu ir gerų bei saugių darbo vietų kūrėju”.

Susumavus ką tik baigusio darbą Frankfurto autosalono rezultatus paaiškėjo, kad „Volkswagen“ koncernas turi puikių ateities technologijų. Ir nors artimiausiu metu bus metamos milžiniškos lėšos šios problemos sprendimui, negalima taupyti ateities sąskaita. Artimiausiu metu ši žinutė bus paskleista plačiajai visuomenei ir tikimasi, kad ji bus deramai priimta ir įvertinta.

M. Mülleris pabrėžė, kad žinomi dar ne visi faktai. Tačiau, aišku viena, jog „Volkswagen“ turi siekti dar didesnio veiklos integralumo. Ir tai turi būti ne tik popieriuje. 

„Tai liečia korporacinės kultūros ir vertybių laikymąsi. Mes dedame maksimalias pastangas, kad kiekvienas dirbantysis gerbtų mūsų taisykles. Mūsų koncernas ir jo markės garsėja tvarumu, patikimumu ir atsakomybe.

Šiuo metu, aišku, daugelis to yra pašliję. Tačiau, aš pasirengęs dirbti ir to prašau visų dirbančiųjų, kad „Volkswagen“ kuo greičiau atgautų tai kas prarasta ir eilinį kartą įrodytų, kad koncernas laikosi deklaruojamų vertybių ir yra vertas jų”, – akcentavo generalinis direktorius. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų