Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujasis „Volkswagen Passat“ mėtys akmenis į kaimynų daržus

„Volkswagen“ būdas prisistatyti Paryžiuje – naujas automobilis, turintis daug „premium“ segmento bruožų (ir norintis nugvelbti vieną kitą BMW 3, „Lexus IS“ ar „Audi A4“ pirkėją), bet tuo pačiu konkuruojantis su pigesniais segmento atstovaus („Peugeot 508“, „Hyundai i40“ ar „Toyota Avensis“). Kaip vokiečiams pasisekė tą padaryti?
Volkswagen Passat
Volkswagen Passat / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Naujasis „Passat“ pateikia atsakymus visoms naujausioms automobilių pasaulio madoms“, – modelio pristatymo metu teigė „Volkswagen Group“ vadovas Martinas Winterkornas. Anot jo, „VW Passat“ – „premium“ klasės automobilis, kainuojantis ne „premium“ pinigus.

M.Winterkorno argumentas – pažiūrėkite į automobilio vidų. Be to, naujasis „Passat“ tapo 20 proc. ekonomiškesnis, 85 kg lengvesnis ir turi netgi hibridinę versiją, nors ji ir naudinga tiek pat kiek „Toyota Prius“ – dujų balionas.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Volkswagen Passat
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Volkswagen Passat

Naujasis passatas tapo 2 mm trumpesnis (jo ilgis – 4 767 mm) bei 14 mm žemesnis nei ankstesnės kartos „Volkswagen“ D segmento atstovas. Kita vertus, dviem aspektais jis padidėjo – ratų bazė ilgesnė 80 mm, o plotis – 12 mm (dabartinis – 1832 mm).

Įdomiausia ir aktualiausia dalis tokiuose automobiliuose, žinoma, yra bagažinės talpa, kuri vėlgi didesnė nei ankstesnės kartos modelyje. 586 litrai (plius 21) sedane ir 650 litrų (plius 47 l) universale. Nulenkus sėdynes, galima sukrauti net 1780 litrų bagažo.

Varikliai – įdomesnė dalis. Čia „Volkswagen“ visada stebino konkurentus ir neretai sugeba būti ne žingsniu, bet dviem priekyje. Naujasis „Passat“ taip pat nebus atsilikęs – jo pirkėjai galės rinktis variklius, išvystančius nuo 118 iki 276 AG. O toliau jau pradeda pildytis M.Winterkorno žodžiai – kiekvienas naujas „Passat“ turės jau senstelėjusį mados klyksmą, „Start-Stop“ sistemą.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Volkswagen Passat
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Volkswagen Passat

Kitos naujovės bent jau yra naudingos – „Emergency Assist“ sistema sustabdys automobilį vairuotojui pražiopsojus momentą, kai reikėjo minti stabdį, „Trailer Assist“ padės manevruojant su priekaba, o „Traffic Jam Assist“ padės judėti eismo spūstyje nemindžiojant pedalų.

„Volkswagen“ didžiuojasi 1,4 l TSI varikliu, prie kurio prijungtas elektrinis motoras. Bendra sistemos galia – 208 AG, o vien elektra toks automobilis galės nuvažiuoti 50 km. „Didžiuojasi“ turbūt per lengvas žodis – vokiečiai šiuo hibridu tiesiog puikuojasi. Nepaisant to, kad su tokiais duomenimis nuo konkurentų atsilieka dvejais-trimis metais. 

„Volkswagen“ geriau sekasi gaminti dyzelines jėgaines. Pavyzdžiui, galingiausias į „Passat“ montuojamas 2 l darbinio tūrio dyzelis turės 240 AG, o su „4Motion“ keturių varomų ratų sistema didelį sedaną iki 100 km/val. greičio išjudins per 6,1 sek. Visai kaip... Dešimties metų amžiaus „Passat VR6“. Skirtumas tik degalų sąnaudose – jeigu VR6 mažiau 15 litrų apetitu šimtui kilometrų pasitenkindavo tik tempiamas lynu, tai naujasis TDI varikliu aprūpintas „Passat“ „tilps“ į 5,3 l/100 km dyzelino.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų