Technine ir kosmetine puse žvelgiant, pirmasis „Scirocco GTS“, gamintas nuo devinto dešimtmečio, buvo ne kas kita kaip „Golf GTI“ antrininkas. Techninė pusė buvo identiška, skyrėsi tik kėbulas.
Tačiau dabar žadamas „Scirocco GTS“ pakeitimas. Į naujuosius modelius bus pradėtos montuoti 6 laipsnių mechaninės pavarų dėžės, kurių pagalba naujieji GTS šoks iki 100 km/val. greičio per 6,5 sekundės, o maksimaliai įsibėgės iki 246 km/val. Turėdamas 6 laipsnių automatinę DSG pavarų dėžę, automobilis įsibėgės iki 244 km/val. Po variklio gaubtu išliks tas pats 2 litrų darbo tūrio motoras.
„Volkswagen“ naujasis kūrinys bus patobulintas „R-line“ kėbulo linijomis, stogo spoileriu, įvairiais patobulinimais aplink sparnus, galinio vaizdo veidrodėlius.
Automobilis bus patupdytas ant 18 colių skersmens ratlankių, tačiau bus galimybė pasirinkti ir 19 colių ratus.
„Volkswagen“ pateikia sąrašą patobulinimų, kurie bus automobilio viduje:
Juodas automobilio stogas, centrinės panelės spalva „Piano Black“ (liet. – pianino juoda“), įvairiose vietose atsiras GTS ženkliukai, patobulintas sportinės išvaizdos vairas, taip pat su GTS logotipu, nerūdijančio plieno pėdalai, golfo kamuoliuko formos pavarų perjungimo svirtis ir daugybe įvairių akį traukiančių niekučių.