„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Naujasis „Volkswagen Tiguan“: elektros režimu – iki 120 km

Trečiosios kartos „Volkswagen Tiguan“ pasiekė ir Lietuvą. Vienam sėkmingiausių visų laikų prekės ženklo modelių siūlomi ne tik dyzeliniai varikliai ir benzininiai motorai su švelniojo hibrido sistema (eTSI), bet ir įkraunama hibridinė jėgainė („eHybrid“).
Volkswagen Tiguan (2024)
Volkswagen Tiguan (2024) / Volkswagen nuotr.

Naujasis „Tiguan“ įkraunamas hibridas vien elektros režimu gali nuvažiuoti iki 120 km atstumą (pagal WLTP), o jo bateriją galima krauti 50 kW sparčiojo įkrovimo (DC) stotelėse.

Vienas geidžiamiausių miesto visureigių rinkoje debiutuoja su itin patraukliais pasiūlymais. Modelio su švelniojo hibrido sistema kaina prasideda nuo 31 300, o „eHybrid“ įkraunamo hibrido – nuo 39 450 eurų. Perkant pastarąją „Tiguan“ versiją Lietuvoje galima pasinaudoti PVM atskaita.

Naujoji vieno populiariausių prekės ženklo modelių versija išsiskiria pažangiausiomis technologijomis ir užburiančiu, charizmatišku dizainu. Viena geriausių segmente aktyviųjų važiuoklių, nauja intuityviai valdoma multimedijos sistema ir novatoriškas adaptyvusis pakabos valdymas „DCC Pro“ užtikrina aukščiausio lygio komfortą bei išskirtinį dinamiškumą.

Naujojo „Tiguan“ patrauklumą dar labiau padidina tokia įranga, kaip papildomai siūloma „premium“ segmentui būdinga priekinių sėdynių pneumatinių pagalvėlių masažo funkcija ir „IQ.Light“ HD matricos priekiniai žibintai. Naujos kartos modelio bagažo skyriaus talpa rodo puikų erdvės išnaudojimą – nors naujasis „Tiguan“ yra tik 30 mm ilgesnis (bendras kėbulo ilgis – 4539 mm) už pirmtaką, SUV bagažinės tūris padidėjo net 37 litrais ir nenulenkus sėdynių dabar siekia 652 litrus.

Išskirtinė jėgainių įvairovė

Naujasis „Tiguan“ komplektuojamas su įvairiomis jėgainėmis, įskaitant itin efektyvų 1,5 litro eTSI benzininį variklį su 48 voltų švelniojo hibrido sistema. Priklausomai nuo versijos, šis motoras išvysto nuo 96 kW (130 AG) iki 110 kW (150 AG) galią.

Novatoriška sistema suteikia papildomą trauką ir tam tikromis sąlygomis veikia vien elektros režimu. Optimaliai veikianti švelniojo hibrido sistema leidžia iki 0,5 l/100 km sumažinti degalų sąnaudas. Dyzelinių variklių gamoje – 2 litrų TDI SCR agregatas, išvystantis 100 kW (150 AG) arba 142 kW (193 AG) galią. Galingesnė versija montuojama kartu su visų varančiųjų ratų pavara „4Motion“. Visi naujos kartos „Tiguan“ komplektuojami tik su maksimalų komfortą ir mažiausias degalų sąnaudas užtikrinančiomis DSG automatinėmis transmisijomis.

Iki 120 km elektros režimu nuvažiuojamas atstumas
Naujasis „Tiguan eHybrid“ naudojant 100 proc. elektros režimą gali nuvažiuoti iki 120 kilometrų atstumą (WLTP). Į standartinę komplektaciją įeina 19,7 kWh talpos ličio jonų baterija su CCS kombinuota įkrovimo jungtimi, kurią galima naudoti tiek lėtajam 11 kW (AC), tiek sparčiajam 50 kW (DC) įkrovimui. Prisijungus prie DC sparčiojo įkrovimo stotelės energijos atsargų papildymas nuo 0 iki 80 proc. trunka tik 25 minutes. Naudojant lėtojo įkrovimo įrangą, baterija nuo 1 iki 100 proc. įkraunama per 2 valandas.

Aukščiausios klasės interjeras

Ketvirtos kartos modulinės multimedijos sistemos matricos (MIB4) pagrindu veikiantis skaitmeninis prietaisų skydelis perduoda vairuotojui svarbiausią informaciją ir leidžia naudotis įvairiomis skaitmeninėmis paslaugomis bei programėlėmis. Iki 38,1 cm (15 colių) ekrane rodomi navigacijos, garso sistemos, klimato kontrolės ir kitų svarbių funkcijų duomenys. Navigacijos funkcionalumą praplečia ir persirikiavimą labai palengvina konkrečios eismo juostos informaciją rodantis projekcinis ekranas.

Nauju centrinės konsolės sukamuoju valdikliu galima pasirinkti vairavimo režimą, nustatyti garso lygį ar netgi pakeisti interjero atmosferą nustatant norimą apšvietimo spalvą. Daugumą automobilio ir multimedijos funkcijų, tokiu kaip vairo šildymas ar oro kondicionierius, galima patogiai reguliuoti naudojant naująjį IDA valdymo balsu asistentą.

Priklausomai nuo pasirinkto įrangos paketo, numatyta galimybė net keturiomis kryptimis reguliuoti „ergoActive“ priekinių sėdynių juosmens atramas ir aktyvuoti 10 slėgio taškų pneumatinių pagalvėlių masažo funkciją. Be to, galima pasirinkti automatinį sėdynių šildymą arba vėdinimą – ši funkcija suveikia priklausomai nuo aplinkos temperatūras. Minėtą įrangą įprastai galima rasti tik „premium“ segmento modeliuose.

Pagalbinių sistemų gausa ir turtinga standartinė įranga
Į standartinę įrangą įraukta visa pažangiausia komforto įranga ir svarbiausios pagalbinės sistemos. Greta kitos įrangos taip pat siūlomas šoninio persirikiavimo asistentas, autonominis avarinis stabdymas, eismo juostos keitimo pagalba ir galinio vaizdo kamera. Be to, visuose „Tiguan“ modeliuose diegiamas dinaminis kelio ženklų atpažinimas.

Naujajam „Tiguan“ siūloma įvairi papildoma įranga. „Park Assist Plus“ sistema ir atminties funkciją turinti „Park Assist“ pagalba važiuojant mažesniu nei 40 km/val. greičiu ir įveikiant iki 50 m atstumą įsimena visus automobilio manevrus. Dar viena naujovė – nuotolinio parkavimo asistentas „Park Assist Pro“. Naudojant „Volkswagen“ programėlę, ši sistema leidžia įvairuoti naująjį „Tiguan“ į stovėjimo vietą ir vėliau iš jos išvažiuoti naudojant išmanųjį telefoną. „Trailer Assist“ pagalba labai palengvina manevravimą su priekaba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“