„2013 m. pardavėme beveik 8 000 įkraunamų hibridų. Prie „Volvo V60 Plug-in Hybrid“, pirmojo pasaulyje dyzelinio įkraunamo hibrido, pridėjus dinaminių „R-Design“ ypatybių, jo patrauklumas dar labiau padidėjo. Mūsų klientas gauna aukščiausią savo segmente galimą kokybę ir išskirtinį efektyvumą“, – teigia Alainas Visseris, „Volvo Car Group“ vyriausiasis viceprezidentas rinkodarai, pardavimams ir klientų aptarnavimui.
Išskirtinė eksterjero ir interjero harmonija
„V60 Plug-in Hybrid R-Design“ pasižymi daugybe išskirtinių interjero ir eksterjero ypatybių, kurios sukuria sportišką įvaizdį. Automobilio išorėje susilieja įkraunamiems hibridams būdingos detalės, „R-Design“ ypatybėmis išsiskiriantis automobilio priekis, galinis difuzorius ir 18 colių „Ixion“ ratlankiai.
Automobilio vidus pasižymi išskirtinai „R-Design“ interjero dizaino elementais. Standartinės sportinės automobilio sėdynės yra aptrauktos juodu nubuku ir akyta oda. Maišydama akytą dizainą, juodą odą ir kontrastuojančias siūles, mūsų dizaino komanda sukūrė „R-Design“ interjerą, kuriame puikiai dera visos detalės ir kurį vainikuoja juodi stogo vidinės dalies apmušalai. Automobilis taip pat išsaugojo įkraunamiems hibridams būtiną įrangą ir informaciją.
Išradingas galios tiekimas
Priekinius „V60 Plug-in Hybrid“ ratus varo penkių cilindrų 2,4 l dyzelinis variklis su turbokompresoriumi, išvystantis 215 AG ir 440 Nm sukimo momentą. Automobilyje sumontuota šešių pavarų automatinė pavarų dėžė.
Galinę ašį varo elektrinis variklis, sukuriantis 68 arklių galią ir 200 Nm. Ši galia tiekiama iš 11,2 kWh ličio jonų akumuliatoriaus, sumontuoto po bagažinės apačia.
Gryna hibridinė galia
Vairuotojas, naudodamas tris mygtukus, kurie suteikia automobiliui visiškai skirtingas vairavimo ypatybes, pasirenka reikiamą vairavimo režimą: „Pure“, „Hybrid“ arba „Power“.
Kai automobilis važiuoja numatytuoju „Hydrid“ režimu, anglies dioksido emisijos kiekis sumažėja iki 48 g/km. Tai atitinka 1,8 l degalų suvartojimą 100 km (NEDC sertifikavimo hibridų važiavimo ciklas).
Be to, vairuotojui užtenka paliesti mygtuką ir jis gali pasirinkti, kad automobilis 50 km važiuotų varomas grynos elektros energijos, arba pasinaudoti mišriu dyzelinio ir elektrinio variklio veikimo režimu, kuris automobilį paverčia 283 AG žvėrimi su 640 Nm sukimo momentu.