Būsimi „Kodiaq“ savininkai gali būti ramūs dėl savo saugumo: „Euro NCAP“ bandymų metu visos „Škoda“ saugos pagalvės suveikė puikiai, nė vienas iš automobilyje buvusių manekenų kritinių perkrovų nepatyrė.
Automobilis puikiai susitvarkė ir su šoniniais smūgiais, tačiau kaktomušos atveju rezultatai galėjo būti ir šiek tiek geresni.
Šio smūgio į barjerą metu manekeno-vairuotojo apkrovos krūtinės ląstos srityje pažymėtos oranžine spalva. Tai reiškia, kad pavojaus lygis, jog gali lūžti šonkauliai, pakankamai didelis.
Ta pačia oranžine spalva nusidažė ir galinėje sėdynėje sėdėjusios manekenės-keleivės krūtinė, kai automobilis trenkėsi į sieną.
„Trejetu“ įvertinta papildomoje trečioje sėdynių eilėje sėdinčių keleivių apsauga nuo kaklo traumų.
Aktyvios „Kodiaq“ saugos sistemos įvertintos 54 proc. – tai ne pats geriausias rodiklis šioje klasėje. Bazinėje komplektacijoje yra avarinio stabdymo sistema, atpažįstanti pėsčiuosius, tačiau eismo juostos palaikymo sistema siūloma tik už papildomą mokestį.
Antros kartos „Mini Countryman“ taip pat gavo penkias saugumo žvaigždutes. Tačiau, kaip ir „Škoda“ atveju, priekinio smūgio metu ant manekenų kūnų užfiksuotos ribinės apkrovos. O aktyvių saugumo sistemų įvertinimas – tik 51 proc., nes juostos palaikymo funkcijos neįmanoma gauti net papildomai sumokėjus.
Chečbekui „Nissan Micra“ skirtas toks dvigubas reitingas: 4 žvaigždutės už bazinę įrangą ir 5 – už papildomas sistemas: pėsčiųjų atpažinimo įrangą, juostos palaikymo sistemas.
Smųgius naujoji „Micra“ iš esmės sugėrė gerai. Tiesioginio smūgio į sieną metu manekenė-keleivė „palindo“ po diržu, taip pat pateikta pastabų dėl galvos atramų geometrijos (apsauga nuo kaklo traumų nepakankama).
Naujasis „Suzuki Swift“, vertinant bazinę komplektaciją, gavo tik 3 žvaigždutes. Nes avarinio stabdymo sistema siūloma tik už papildomą mokestį. Ją įsigijus papildomai, vertinimas kyla iki 4 žvaigždučių. Tačiau šis automobilis „nemoka“ nei pėsčiųjų saugotis, nei išsilaikyti eismo juostoje.
O tiesioginio smūgio į sieną metu oranžine spalva pažymėta ir keleivės, ir vairuotojo krūtinės sritis.
Tuo tarpu galvos atramų geometriją ekspertai pripažino esant visiškai nesėkminga. Be to, vertinant vaikų apsaugą, buvo skirti žemiausi balai. Raudona (pavojaus) spalva įvertinti 6-erių metų žmogaus (manekeno) patiriami smūgiai kaktomušos metu ir 10-ties metų – šoninio smūgio metu.