BMW šį projektą įgyvendino kartu su „Designworks“ kompanija ir parašiutininku Peteriu Salzmannu. Tiesa, P.Salzmannas nėra paprastas parašiutininkas – savo šuoliuose jis naudoja sparnuotąjį sklendžiantį kostiumą , žinomą kaip plėviasparnį kostiumą ar „wingsuit“.
Tai – iš sintetinės medžiagos pagamintas dėvimas sklandytuvas. Jis pagerina parašiutininkų galimybes manevruoti ore ir pailgina skrydžio laiką. Tiesa, nemažai aviacijos žinovų supyktų dėl šio daikto vadinimo dėvimu sklandytuvu ar orlaiviu apskritai – jis tam per daug paprastas ir žmogų iš esmės paverčia vovere skraiduole.
Tačiau dabar BMW su partneriais nusprendė pagerinti sparnuotojo kostiumo galimybes – jam reikia daugiau galios! Tiksliau – 15 kW – P.Salzmanno kostiumas buvo papildytas dviem elektriniais 7,5 kW varikliais, 25 tūkstančių apsisukimų per minutę greičiu sukančiais dengtus anglies pluošto propelerius. Šis orlaivis turi gana mažą bateriją, todėl energijos jam pakanka vos 5 minutėms. Tačiau to pakanka įspūdingam skrydžiui pasiekti.
Įprastai tokiais kostiumais apsirengę parašiutininkai gali pasiekti apie 100-120 km/val. greitį (kartais ir daugiau, bet retai). Tuo tarpu P.Salzmanno kostiumas jam leidžia pasiekti net 300 km/val. skrydį.
Neseniai atliktas bandymas Austrijoje parodė motorizuoto kostiumo pranašumus. Iš 3 km aukštyje pakibusio sraigtasparnio iššoko P.Salzmannas ir pora parašiutininkų, kurie naudojo įprastus sparnuotus kostiumus. Priešingai nei jo kolegos, P.Salzmannas galėjo kilti viršun ir manevruoti.
Žinoma, daugeliui šios technologijos atrodo kaip žaidimai – BMW šį triuką panaudos savo technologijų reklamai. Tačiau inžinieriai tokiuose projektuose nemažai išmoksta apie medžiagas, baterijas, aerodinamiką. Galbūt į darbą artimiausiu metu ir neskrisite, tačiau tos pamokos gali būti panaudotos kitur.