Kiekvieną vasarį, suomiškas žurnalas rašantis apie technologijas (Tekniikan Maailma), organizuoja žiemos metų automobilio konkursą, kurio metu laimi geriausiai atšiaurias žiemos sąlygas atlaikęs dalyvis. Šiais metais žiemiškame konkurse pergalę iškovojo „Opel Insignia”, pelnęs aukščiausią įvertiną – 5 snaiges ir bendrai surinkęs 8,8 balus iš 10 galimų.
14 kandidatų – tai yra tiek naujų modelių, pristatytų rinkoje 2017 m. su populiariausiomis variklių ir transmisijų versijomis, buvo bandomi šių metų konkurse. Po mėnesį trukusių įtemptų bandymų Ivalo miesto trasoje, dar vadinamoje „White Hell“, įprastais žiemiškais Laplandijos keliais ir, žinoma, laboratorijose, išaiškėjo, kad nugalėtoju tapo „Opel Insignia“.
Pagal žurnalo „Tekniikan Maailma” komisijos vertinimą, šis modelis puikiai išlaikė visus žiemos sąlygų važiavimo egzaminus – valdymo, šildymo ir stabdymo. Be to, automobilis buvo pagirtas už komfortą, net ir važiuojant ilgoje kelionėje žiemiškais keliais.
Pasak Velimatti Honkanen, žurnalo „Tekniikan Maailma” vyriausiojo redaktoriaus, „Opel” technologijos iš esmės šiuose bandymuose buvo sėkmingos jau 40 metų.
„Ir nors laiko praėjo po paskutiniojo laimėjimo – 2003 metais „Opel Vectra” tapo žiemos automobiliu, šįkart „Opel Insignia“ įrodė turintis visas svarbiausias savybes subalansuotam važiavimui žiemos sąlygomis. Galimybių tobulėti visuomet yra, tačiau tai tik detalės. Bandymų ir įvairių matavimų gausa padeda nustatyti automobilių trūkumus šaltame, slidžiame ir tamsiame kelyje. Gerų įvertinimų nepavyktų pasiekti jei būtų nustatyta įvairiausių trūkumų.“ – sako V. Honkanen.