Naujausių elektrinių paspirtukų galimybės: ką reikia žinoti prieš juos perkant

Elektrinis paspirtukas dabar dažniausiai jau nebe žaislas ar pramoga, o visai rimta susisiekimo priemonė. Paspirtukus parduodančios įmonės atstovas sako, kad tobulėjant technologijoms jais galima įveikti vis didesnius atstumus, sudėtingesnes kelio atkarpas ir važiuoti vis greičiau. Tiesa, pastarasis parametras yra ribojamas dėl saugumo ir kelių eismo taisyklių reikalavimų, rašoma pranešime.
„Bolt“ elektrinių paspirtukų nuomos paslaugos pristatymas
„Bolt“ elektrinių paspirtukų nuomos paslaugos pristatymas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Nuo miesto iki bekelės

Naujausi paspirtukų modeliai gali pasiekti net 90 km/h greitį, o nuvažiuoti vienu įkrovimu galima iki 150 km. Tačiau, kad elektriniu paspirtuku būtų galima naudotis kaip įprastu dviračiu, jo variklio galia turi būti ne didesnė nei 1000 W, o maksimalus greitis – neviršyti 25km/h.

„Tik miestui skirti paspirtukai yra paprasčiausi. Jais galima nuvažiuoti iki 25–30 km, geriausia juos naudoti lygiame kelyje. Užtat jie nesunkūs, sveria 10–13 kg ir prireikus juos gana paprasta perkelti per kliūtis, neštis su savimi ar įsinešti į pastatus. Universalūs paspirtukai yra masyvesni, sunkesni, bet labiau komfortiški ir galingesni, jais galima nesunkiai įveikti įvairias įkalnes. Šios klasės paspirtukais galima nuvažiuoti iki 80 km. Galingiausių paspirtukų variklio galia perkopia ir 5400 W. Jie skirti adrenaliną mėgstantiems žmonėms, važinėti užmiestyje, bekele, įveikti įvairias kliūtis“, – su naujausiomis paspirtukų galimybėmis supažindino prekybos miestelyje „Urmas“ veikiančios parduotuvės „Krinona“ vadybininkas Tomas Brazauskas.

Rinktis reikia pagal kelio sąlygas ir svorį

Pašnekovo teigimu, pagrindinis dalykas į ką reikėtų atkreipti dėmesį renkantis paspirtuką yra kelio, kuriuo bus važinėjama, sąlygos.

„Svarbu, ar vietovė lygi, ar su įkalnėmis, kelio danga tvarkinga, ar ne. Jei kelio danga bus nelygi, o paspirtukas neturės amortizatorių, tuomet reikės susitaikyti su tuo, kad nelygumai ir vibracija bus jaučiami gana stipriai. Daug lemia ir tokios sąlygos kaip vėjo stiprumas ar važiuojančiojo svoris“, – vardijo pašnekovas.

Atsižvelgiant į šias sąlygas reiktų rinktis ir paspirtuko baterijos talpą bei variklio galią.

Rinkoje – ir lietuvių kompanijos prekinis ženklas

T.Brazauskas akcentuoja, kad rinkoje yra ne tik užsienio gamintojų transporto priemonės, tačiau taip pat nenusileidžiantis jiems lietuvių prekinis ženklas „Beaster scooter“.

Nepaisant to, kad vienas pagrindinių elektrinių paspirtukų trūkumų yra tai, kad nei vienas gamintojas nėra užtikrinęs visiškos apsaugos nuo vandens, šie paspirtukai išsiskiria papildoma hermetizacija. Lietuvių gamintojų paspirtukai turi ir daugiau privalumų.

„Beaster“ paspirtukai turi apsaugas, kurioms suveikus paspirtukas išsijungs ir neleis sugadinti elektros prietaiso. Yra įdiegta apsauga nuo visiško išsikrovimo, perkaitimo, per didelės įtampos ir per žemos srovės. Taip pat kai kurie paspirtukų modeliai turi primontuojamas sėdynes, kurios puikiai tinka norintiems važiuoti atsisėdus. Beje, nepamirškime, kad elektriniai paspirtukai įžengė į variklių be šepetėlių erą. Kurie yra ilgaamžiškesni“, – privalumus vardijo pašnekovas.

Svarbus ir pardavėjas

Dar vienas svarbus dalykas, į kurį reikėtų atkreipti dėmesį perkant paspirtuką, yra jo pardavėjas.

„Reiktų pasidomėti ar pardavėjas turi garantinį aptarnavimą, servisą Lietuvoje ar siunčia „kaimynams“. Nuo to priklauso ne tik reakcija sugedus paspirtukui, bet ir laiko tarpas per kurį jūsų elektrinis paspirtukas bus sutvarkytas pagal garantiją, ar tiesiog prireikus profilaktinio remonto ar atsiradus gedimui dėl jūsų kaltės“, – akcentavo T. Brazauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis