„Labai džiaugiuosi nauju keliu, lengvu susisiekimu rytais“, – sakė vienas palangiškis.
Šių nuotraukų autorius, taip pat palangiškis, Rytis Sapažinskas, paklaustas, kaip vertina rekonstrukciją, irgi užsimena, kad kasdien pravažiuoja pro naujuosius žiedus ir nemato nieko bloga.
Pasikeitęs įvažiavimas į kurortą
Įvažiavimas į kurortą gerokai pasikeitęs. Kelias praplatintas, vietoj dviejų juostų, kurių sezono metu anksčiau nepakakdavo, jis tapo keturių juostų. Dar pernai kurorto valdžia žadėjo, kad šiemet vaizdas bus pasikeitęs neatpažįstamai – svečius pasitiks pušynais apsodintas įvažiavimas, kaip ir dera kurortui, o poilsiautojai pamirš apie spūstis. Žalumos dar teks palaukti iki šiltojo sezono, o štai, ar kurortą kamuos spūstys, paaiškės jau savaitgalį.
„Poilsiautojai dabar įvažiuos į tikrą kurortą, iki šiol įvažiavimas buvo tikrai probleminis. Kiekvienais metais, ypač liepą, rugpjūtį, prie įvažiavimo kelio į kurortą susidarydavo didžiausios spūstys, ypač penktadieniais. Dviejų krypčių nebeužtekdavo eismui, o įvaizdžio išvis nebuvo. Dabar bus žiedinės sankryžos, augalai, modernus apšvietimas, dviračių takai iš abiejų pusių, pėsčiųjų takai, užtvaros dėl saugumo. Bus tikras įvažiavimas į kurortą. Ir įvažiuosite pušynais“, – pernai vasarą kalbėjo kurorto meras Šarūnas Vaitkus.
Rekonstrukcija vėlavo penkis mėnesius
Rekonstrukcijos metu ties įvažiavimu į Palangą, Kretingos gatvėje, įrengtos 4 eismo juostos, centrinė skiriamoji juosta, taip pat – apsauginiai barjerai, pėsčiųjų ir dviračių takai, sutvarkytos autobusų stotelės ir nuovažos į sklypus. Eismo dalyvių saugumą pagerins trys žiedinės sankryžos. Klaipėdos plento atkarpoje įrengti apsauginiai barjerai nuo važiuojamosios dalies atskirti ir moderniai apšviesti pėsčiųjų ir dviračių takai, šalia pėsčiųjų takų numatytos poilsio aikštelės.
Rekonstrukcija truko ilgiau, nei numatyta. Darbai buvo suplanuoti iki rugsėjo pabaigos, tačiau tęsėsi ir prasidėjus žiemai.
Projekto vertė – per 7 mln. Eur. Jį finansavo Lietuvos automobilių kelių direkcija.
Direkcijos atstovė Aušra Ramoškaitė 15min informavo, jog, sausio mėnesio duomenimis, darbai įgyvendinti 99 proc.
„Šiuo metu, kiek tai yra įmanoma pagal aplinkybes ir gamtines sąlygas, vykdomi baigiamieji darbai. Po kelio A11 rekonstrukcijos bus įrengta daugiau eismo juostų, žiedinės sankryžos, pėsčiųjų ir dviračių takai, apsauginiai barjerai, skiriamosios juostos, poilsio aikštelės. Infrastruktūra taip pat turėtų būti pritaikyta žmonėms su negalia.
LAKD duomenimis, šiuo metu rekonstruojamomis gatvėmis eismas galimas ir organizuojamas su minimaliais apribojimais visu kelio pločiu“, – informavo atstovė.
Pernai vasarį šiuo kelio ruožu, Lietuvos automobilių kelių direkcijos duomenimis, per parą pravažiuodavo apie 10 tūkstančių automobilių. Vasarą skaičiai šokteli kone iki 17 tūkstančių transporto priemonių per parą.