Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Naujoji „Audi A8“ atvyko ir į Vilnių: sudomino net Juozą Statkevičių

Lietuvos rinką naujoji „Audi A8“ pasieks tik kitų metų pradžioje. Tačiau jau dabar Lietuvos gyventojai turi galimybę apžiūrėti šį „Audi“ flagmaną, kainuojantį apie 165 tūkst. eurų, iš arti. Sekmadienio popietę vokiškas limuzinas atriedėjo į Vilnių ir sutraukė minią smalsuolių į verslo centrą K29 (Konstitucijos pr. 29).
„Audi A8“ pristatymo akimirka
„Audi A8“ pristatymo akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Šeštadienį „Audi A8“ svečiavosi Klaipėdoje. Iš Vilniaus pirmadienį pajudės į Kauno „Audi centrą“, o antradienį į „Žalgirio“ areną ir papuoš Nelly Furtado koncertą.

TAIP PAT SKAITYKITE: Klaipėdoje pristatyta naujutėlaitė „Audi A8“: tikras SPA ant ratų

Du pristatymai Vilniuje

Sekmadienio vidurdienį į pristatymą K29 susirinko verslo klientai, tarp kurių - ir dizaineris Juozas Statkevičius.

16 val. automobiliu galėjo pasigrožėti visi norintys vilniečiai ir sostinės svečiai.

Daugybė naujų sprendimų

O grožėtis tikrai yra kuo. Išskirtinis stilius, daugiau kaip 40 intuityvių pagalbinių sistemų vairuotojui, papildoma elektrinė pavara ir novatoriškas multimedijos valdymas – tai tik dalis visų progresyvių sprendimų, kurių gausu naujausiame „Audi“ kūrinyje. Išraiškingu eksterjeru iš tolo akį traukiantis naujokas jau dabar pagrįstai laikomas prabangių sedanų segmento lyderiu.

Paslapties skraistė nuo naujojo „Audi A8“ kviestinių svečių akivaizdoje pirmąkart buvo atskleista liepos viduryje Barselonoje vykusiame renginyje „Audi Summit“, o plačioji visuomenė vieną ryškiausių metų naujienų gyvai išvydo Frankfurto automobilių parodoje rugsėjį. Dėsninga, kad pažintinis Vokietijos gamintojo maršrutas netrukus gręžiasi ir į Lietuvą, kur „Audi“ markės automobiliai seniai pirmauja populiariausiųjų gretose.

Variklių pasirinkimas

Naująjį „Audi A8“ flagmaną pradžioje galima rinktis iš dviejų skirtingų V6 turbininių variklių – 3.0 TDI arba 3.0 TFSI su visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara. 2967 cm³ darbinio tūrio dyzelinis variklis pasiekia 210 kW (286 AG) ir 600 Nm sukimo momentą, leidžiantį iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,9 sekundes. Benzininis tiesioginio įpurškimo motoras išvysto 250 kW (340 AG) galią ir 500 Nm sukimo momentą, kurių dėka 100 km/val. greitį galima pasiekti per 5,6 sekundes, o A8 L versijai – per 5,7 sekundes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos