Kaip ir daugelis automobilių, „Ford Fiesta“ padidėjo – naujosios kartos modelis yra 71 mm ilgesnis ir 12 mm platesnis. Dėl tokių pokyčių, anot „Ford“, šiek tiek padidėjo komfortas („Fiesta“ turi 4 mm ilgesnę ratų bazę) bei erdvė ne tik salone, bet ir bagažinėje.
Naujoji „Fiesta“ turi naujuose „Ford“ montuojamą SYNC 3 multimedijos sistemą ir gali būti komplektuojama su 4,2, 6,5 arba 8 colių skersmens lietimui jautriais ekranais. Aukštesniame įrangos lygyje įmanoma užsisakyti net ir itin aukštos kokybės „Band & Olufsen“ garso sistemą.
„Ford“ daug dėmesio skyrė komfortui – ne tik prailgino ratų bazę, bet ir investavo į garso izoliaciją. Per spaudos konferenciją įmonės atstovai teigė, kad naujoji „Fiesta“, važiuojant 100 km/val. greičiu, yra septyniais procentais tylesnė nei iki šiol buvęs modelis.
Didžiausia naujovė šiame modelyje yra technologinė: hečbekas gali būti komplektuojamas su dviem kameromis, trimis radarais ir 12 itin jautrių jutiklių, kurie 360 laipsnių kampu stebi automobilio aplinką ir gali skenuoti kelią 130 m į priekį. Tokia įranga leidžia „Ford“ atstovams girtis, kad naujoji avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų aptikimo funkcija yra pati efektyviausia visame B segmente.
Automobilio išorėje „Ford“ išliko santūrūs ir nieko drastiško nesiėmė – eksperimentuoti su itin sėkmingu modeliu neverta. „Fiesta“ taip pat turės „Active“ versiją, kuri pasižymės didesne prošvaisa, papildomomis plastmasinėmis kėbulo apsaugomis ir skersiniais ant stogo.
„Fiesta“ bus komplektuojama su įvairiais varikliais, kurių populiariausi, greičiausiai, bus „EcoBoost“ 1,0 l motorai, išvystantys 100–140 AG. Dyzelių gerbėjai galės pasirinkti iš dviejų 1,5 l TDCi jėgainių, išvystančių 85 ir 120 AG. Pavarų dėžių pasirinkimas – 6 laipsnių mechaninė arba 6 laipsnių automatinė.
Vis tik patys pigiausi „Fiesta“ bus komplektuojami su trijų cilindrų 1,1 l benzininiu varikliu (70 arba 85 AG) ir mechanine pavarų dėže.
Europos rinkose „Fiesta“ turėtų pasirodyti 2017-ųjų viduryje.