Naujoji „Opel Zafira Life“: pasikeitusi vizija ir trys skirtingi dydžiai

Vokietijoje, „Opel“ sostine vadinamame Ruselsheime žiniasklaidai pristatytas naujasis „Opel Zafira Life“. Jis rinką pasieks kelių skirtingų dydžių, su dyzeliniais varikliais ir mechaninėmis bei automatinėmis pavarų dėžėmis.
„Opel Zafira Life“
„Opel Zafira Life“ / „Opel“ nuotr.

1999-aisiais metais debiutavusi pirmosios kartos „Zafira“ šiemet švenčia dvidešimties metų sukaktį, o per tą laiką į gatves ir kelius išriedėjo jau 2,7 milijono šio modelio vienetų.

„Opel“ atstovai pasakoja, kad didžiausias šuolis rinkoje įvyko 2014-aisiais metais, kuomet pastebėtas VAN-D minivenų segmento pardavimų augimas.

„Opel“ nuotr./„Opel Zafira Life“
„Opel“ nuotr./„Opel Zafira Life“

Tačiau naujasis „Zafira“ modelis pasikeitė iš esmės. Gavęs „Life“ prierašą prie pavadinimo jis tapo nebe įprastu vienatūriu, o mažu keleiviniu mikroautobusu.

Tokį sprendimą priėmę gamintojai tvirtina, kad tai kur kas labiau atitinka šių dienų tendencijas ir pirkėjų poreikius. Anot „Opel“ atstovų, „Zafira“ visuomet labiausiai tiko didelėms bei aktyvų laisvalaikį mėgstančioms šeimoms, tad naujasis modelis būtent ir turėtų patraukti šio pirkėjų rato dėmesį. Tiesa, yra ir tam tikrų niuansų.

Vos įsėdus į naująjį „Zafira“ ir pradėjus ieškoti USB krovimo lizdų paaiškėjo, kad jų automobilyje yra vos keli. Tuo metu šiuolaikinės šeimos ir mobiliaisiais įrenginiais besinaudojantys vaikai be jokios abejonės pradės peštis dėl kiekvieno laisvo USB lizdo. Jų gamintojas galėjo numatyti gerokai daugiau. Smulkmena, apie kurią lengva nepagalvoti perkant automobilį, bet kuri vėliau tikrai neliks nepastebėta.

„Opel“ nuotr./„Opel Zafira Life“
„Opel“ nuotr./„Opel Zafira Life“

„Opel Zafira Life“ rinkoje bus siūlomas trijų skirtingų ilgių. S modifikacija turės 293 cm ratų bazę, o M ir L modifikacijos bus kuriamos ant 328 cm bazės. Kiekvienos modifikacijos kėbulo ilgis skirsis 35 centimetrais – nuo 460 cm iki 530 cm. Didžiausia versija talpina net devynis žmones.

Variklių gamoje – du dyzeliniai agregatai. 1,5 ir 2,0 litro darbo tūrio varikliai, kurių galia bus nuo 120 iki 177 arklio jėgų. Jie bus komplektuojami su šešių pavarų mechaninėmis arba aštuonių pavarų automatinėmis pavarų dėžėmis. Testų Vokietijoje metu pavyko išbandyti dvi „Zafira Life“ versijas – 120 arklio jėgų su mechanine pavarų dėže bei 177 arklio jėgų su automatine transmisija. Abi versijos – M kėbulo kategorijos, reiškiančios vidutinį dydį.

„Opel“ nuotr./„Opel Zafira Life“
„Opel“ nuotr./„Opel Zafira Life“

Jei reikėtų rinktis būtent tarp šių dviejų variklių opcijų – vienareikšmiškai svarstyklės svirtų galingiausiai versijai. Visgi, reikia pagalvoti apie tai, kad dideliame automobilyje teks vežti nemažai žmonių ir daug jų daiktų, tad būtent tuomet ir padėkosite sau, kad pasirinkote galingiausią versiją.

Tiesa, važiavimo dinamika mažai kuo nusileidžia ir 120 arklio jėgų variklis, tačiau bandomojo važiavimo metu salone buvo tik vairuotojas ir jokių krovinių ar keleivių. Be jokios abejonės ne itin galingas variklis labai greitai išsiduotų saloną papildžius keliais šimtais papildomų kilogramų.

„Opel“ nuotr./„Opel Zafira Life“
„Opel“ nuotr./„Opel Zafira Life“

Gamintojas išleido ir ribotos serijos „Zafira Life“ versiją, kurios kėbulą puošia „4x4 Dangel“ logotipas. Tai padidinto pravažumo modelis, turintis visų varančiųjų ratų sistemą. Šį modelį vizito Vokietijoje metu teko išbandyti motokroso trasoje, įveikiant įkalnes ir nuokalnes, purvo slėnius bei slenksčius semiančias balas.

Nė vienoje vietoje nebuvo abejonės, kad automobilis gali kliūties neįveikti. Nustebino tai, kad net ir kylant ant motokroso trasos kalnų ar nuo jų leidžiantis, dugnas niekur neliečia žemės. Atrodytų, kad taip būti negali dėl toli viena nuo kitos esančių ašių, tačiau šiame, padidinto pravažumo modelyje tai buvo apgalvota. „Zafira Life 4x4 Dangel”, lyginant su standartiniu variantu, prošvaisa padidinta dar 4 centimetrais, todėl tokios kliūtys nesudarė jokių problemų važiuojant.

„Opel“ nuotr./„Opel Zafira Life“
„Opel“ nuotr./„Opel Zafira Life“

Gamintojas deklaruoja, kad didžiausio šio modelio pasisekimo tikisi Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Nyderlanduose, Prancūzijoje bei Italijoje, kadangi ankstesnės kartos „Zafira“ būtent čia ir buvo perkamiausios.

Naujausią „Opel“ modelių portfelį kartu su „Zafira Life“ sudaro „Cargo“, „Vivaro“ bei „Movano“ modeliai, o 2021-aisiais metais dienos šviesą turėtų išvysti ir šimtu procentų elektrinė „Zafira Life“ versija. Naujojo „Zafira Life“ kainų Lietuvoje gamintojas dar nenurodo, tačiau galima tikėtis, jog pigiausia versija kainuos kiek daugiau nei 30 000 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų