Automobilis pagamintas norint paminėti 20 metų „Koenigsegg“ koncerno jubiliejų, tad kėbulo linijos pasiskolintos iš CC8S modelio. Taip tarsi norima įrodyti, kad 2002 m. dizainas vis dar atrodo moderniai. Gamykla pagamins tik 50 šių gražuolių, o pirmasis prototipas atiteks „Koenigsegg“ įkūrėjui Christianui Koenigseggui.
Modelio pagrindą sudaro stipri karboninė monokoko važiuoklė su dvigubomis skersinėmis svirtimis priekyje ir gale, reguliuojamais amortizatoriais ir specialiu Koenigsegg „Triplex“ galiniu amortizatoriumi, sumažinančiu priekinės dalies pakilimą akceleracijos metu.
Automobiliui padeda žaibiškai įsibėgėti dviejų turbinų 5,0 litro V8 formos variklis, kuris, degindamas E85 bioetanolį generuoja daugiau nei 1300 arklio galių ir 1383 Nm sukimo momentą. Važiuojant paprastu benzinu, variklis pasiekia 1169 arklio galias.
„Koenigsegg“ dar nepaskelbė tikslių įsibėgėjimo laikų, tačiau sverdamas vos 1385 kg, automobilis bus, švelniai tariant, labai „eiklus“. Kas dar netikėčiau, kad visą šią galią bus galima patirti junginėjant 6 pavarų mechaninę pavarų dėžę.
Žinoma, tai nėra paprasta mechaninė pavarų dėžė. Automobilyje sumontuota 9 pavarų automatinė greičių dėžė, kuri suteikia galimybę naudoti 6 jos pavaras mechaniniu režimu. Šiai technologijai sukurti prireikė dviejų metų. „Manual“ režime vairuotojas norėdamas perjungti
bėgį visad turi išminti sankabą, kaip ir važiuodamas su paprasta mechanine greičių dėže.
Tačiau, jei nori važiuoti ramiai ir nesivarginėdamas jungti bėgius, pasirinkus „automatic“ režimą, už jus viską padarys automatinė pavarų dėžė.
CC850 buvo sukurtas ne tam, kad pagerintų trasų įveikimo ar maksimalaus greičio rekordus, o tam, kad suteiktų vairuotojui aukščiausio lygio vairavimo malonumą.