Naujoji „Škoda Superb“: kuklus banginis virto Auksine žuvele?

Nuo pat 2001 m., kai pasirodė pirmoji „Škoda Superb“ pokario karta (čekiški automobiliai sėkmingai gaminti iki 1949 m.), šis „Volkswagen Passat“ pusbrolis atrodė gana kukliai. Tai buvo praktiškas, skirtas „ir į darbą, ir į sodą“, didelis ir gana patikimas automobilis. Pirmosios kartos dizainas priminė į krantą išmestą ir dėl to šiek tiek nuliūdusį banginį (kitiems gali kilti ir konservatyvesnių asociacijų). Bet kuriuo atveju, pirmasis šio tūkstantmečio „Superb“ buvo ganėtinai paprastas. Tačiau Renesanso dvasia alsuojančioje Florencijoje pristatytas trečios kartos modelis pranoko daugelio lūkesčius. Lietuvoje šis modelis pasirodys rudenį ir kainuos kiek daugiau nei 18 tūkst. eurų.

Pamenate, antroji „Superb“ karta ir 2013 m. sekęs „faceliftas“ (kosmetiniai pagražinimai) jau teikė vilties, kad banginis gali tapti Auksine žuvele, „Škodos“ gamintojams, nešančia ikrus net iš Kinijos (šioje šalyje čekai parduoda beveik tiek pat, kiek Vakarų Europoje). O ką jau kalbėti apie Europos rinkas (Lietuvoje apie 10 proc. visų parduodamų naujų škodų yra „Superb“). Kaip 15min.lt sakė „Škoda“ dizaineris Marbanas Khiatas, pagrindiniai šio modelio konkurentai – „Ford Mondeo“, „Opel Insignia“ ir „Hyundai i40“. Apie „Passat“ kukliai nutylėjo.

Praplatėję pečiai ir krištolinės akys

Prisipažinsiu, trečiosios kartos „Škoda Superb“ iš pirmo žvilgsnio jau ne tik „Passat“, o ir „Audi A6” pusbrolis: priaugusi raumenų, kiek padidėjusi ir praplatėjusi (keleivio pečių plotyje). O liūdnas „banginio akis“ pakeitė Bohemijos krištolu tviskančios naujos kartos LED lempos (galimos ir adaptyvinės). Bent jau pristatyme Florencijoje (Italija) kartu su Lietuvos žurnalistais dalyvavę kolegos iš Taivano su šiuo modeliu elgėsi kaip su „Swarowski“ kristalu: glostė, niekaip negalėjo atitraukti akių, be perstojo fotografavo bei šalia patys fotografavosi asmenukėms...

Žilvino Pekarsko/15min.lt nuotr./Naujojo „Škoda Superb“ pristatymas Italijoje
Žilvino Pekarsko/15min.lt nuotr./Naujojo „Škoda Superb“ pristatymas Italijoje

Komplimentų sulaukia sportiškesnė modelio išvaizda, vizualiai sutrumpėjęs priekis, agresyvios (gal net aštriadantį ryklį primenančios) grotelės, kuriose labai gerai užmaskuotas saugumo sistemų radaras.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis