Prabangaus sedano priekyje sumontuota kamera stebi priekyje esančius kelio nelygumus ir iš anksto nustato aktyvios pakabos režimą. Dar prieš privažiuojant blogo kelio atkarpą, „Audi“ išankstinio numatymo sistema siunčia signalą, kokia turi būti pakabos eiga, todėl nelygumai sugeriami be uždelsimo ir iš esmės eliminuojant bet kokias vibracijas ir smūgius. Kamera apie priekyje esančią kelio dangą siunčia informaciją 18 kartų per sekundę, o šis sudėtingas procesas įvyksta vos per kelias milisekundes. Gaunama informacija apdorojama elektroniniame valdymo bloke, kuris itin tiksliai nustato pakabos elementų veikimą praktiškai realiu laiku.
Drauge su „Audi pre sense 360˚“ saugumo sistema, „Audi A8“ aktyvi pakaba užtikrina naujos kartos aukščiausio lygio pasyvų saugumą. Ši sistema naudoja jutiklius, susietus su pagrindiniu vairuotojo pagalbinės sistemos valdikliu, ir nustato galimo susidūrimo pavojų. Važiuojant didesniu kaip 25 km/val. greičiu ir iškilus šoninio susidūrimo pavojui, aktyvi pakaba per pusę sekundės iki 80 milimetrų kilsteli tos pusės automobilio šoną. Taip smūgio jėga nukreipiama į tokias tvirčiausias sedano kėbulo vietas kaip statramsčiai ir slenksčiai, iki 50 procentų, palyginti su automobiliu kurio kėbulas nepakeliamas, sumažinant keleiviams tenkančias apkrovas.