Naujojo „Hyundai i30“ koziris – kaina?

Paryžiaus automobilių parodoje „Hyundai“ parodė naujos kartos i30 hečbeką, kuris puola į agresyviausią segmentą Europoje, kur karaliauja patikimasis „Volkswagen Golf“, jo kopija „Peugeot 308“, aukščiausios klasės komfortą siūlantis „Opel Astra“, fantastiškas važiavimo savybes demonstruojantis „Renault Megane“, su kiekvienu atnaujinimu nustebinantis „Ford Focus“. Kokie čia šansai korėjiečiui?
Naujasis „Hyundai i30“
Naujasis „Hyundai i30“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Naujasis i30, priešingai nei ankstesniosios kartos modelis, prilygsta vokiškiems ir prancūziškiems konkurentams įrangos prasme. Jo interjeras nuosaikus, medžiagos malonios ir toli gražu nesuteikia įspūdžio, kad automobilis pagamintas iš perdirbtos plastmasės.

Kalbėti apie važiavimo savybes dar anksti, tačiau galima pasvarstyti apie kitą itin svarbią savybę – kainą.

„Hyundai“ niekada negarsėjo brangiais hečbekais ir naujasis i30, anot įmonės atstovų, neturėtų būti išimtis – lyginant su parduodamu dabar, pabrangti neturėtų. T.y. jo pradinė kaina turėtų siekti apie 15 tūkst. Eur, o gerai sukomplektuotas dyzelinis variantas gali kainuoti iki 20 tūkst. Eur.

Jame siūlomos bene visos įmanomos saugumo technologijos, kaip autonominis stabdymas, automatinis tolimųjų/artimųjų šviesų perjungimas, įspėjimas apie iš galo artėjantį automobilį ir t.t. Visa tai jau buvo girdėta, tačiau gerokai prabangesniame „Tucson“ modelyje, o iki hečbeko lygmens nusileido pirmą kartą.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Naujasis „Hyundai i30“
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Naujasis „Hyundai i30“

Be viso to, naujasis i30 turės ir „karštąją“ versiją, pažymėtą N logotipu. Ką tas logotipas simbolizuoja, težino tik korėjiečių dievai, tačiau N raidę „Hyundai“ demonstruoja visose su automobilių sportu susijusiose veiklose – pavyzdžiui, ant „Hyundai i20 WRC“ automobilių.

i30, kaip modelio pristatymo spaudos konferencijoje kalbėjo įmonės atstovai, bus pirmasis „Hyundai N“ serijos modelis, o vėliau šią raidę gaus ir kiti „karšti“ korėjiečių automobiliai. Galima spėti, kad „i30 N“ naudos 1,6 l darbinio tūrio benzininį variklį su turbina, kuris jau montuojamas į giminingą „KIA pro_Cee'd GT“.

Naujasis „Hyundai i30“ yra 4 340 mm ilgio (40 mm daugiau už praėjusį i30), 1 795 mm pločio (15 mm daugiau) ir 1455 mm aukščio (15 mm žemiau), o jo ratų bazė – 2 650 mm (tokia pati).

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Naujasis „Hyundai i30“
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Naujasis „Hyundai i30“

Bagažinės talpa padidėjo iki 395 l, kas yra 15 l daugiau nei hečbekų etalonu vadinamame „Volkswagen Golf“, tačiau 100 l mažiau nei bagažinių etalonu tarp hečbeku vadinamame „Honda Civic“.

Kaip ir įprasta naujuose moderniuose automobiliuose, taip ir naujasis i30 turės 8 colių skersmens lietimui jautrų ekraną (tiesa, užsakomą papildomai – bazinėje komplektacijoje bus 5 colių ekranas), su kuriuo telefonus bus galima sujungti naudojantis „Apple CarPlay“ ar „Android Auto“ programomis.

Galiausiai – eilė varikliams. „Hyundai i30“ bus montuojamos 6 jėgainės: po 3 benzinines ir dyzelines. Motorų galia svyruos nuo 95 iki 140 AG, o jie galės būti poruojami su 7 laipsnių automatine arba 6 laipsnių mechanine pavarų dėžėmis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis