Naujojo „Renault Espace“ ambasadorius – garsusis aktorius Kevinas Spacey

Rengdamasi šio flagmano pateikimui rinkai, kartu su bendrove „Publicis“ „Renault“ sukūrė reklaminę koncepciją, kurioje akcentuojama svarbiausia tikslinės šio modelio grupės vertybė – laikas.
Naujojo „Renault Espace“ ambasadorius – aktorius Kevinas Spacey
Naujojo „Renault Espace“ ambasadorius – aktorius Kevinas Spacey / „Renault“ nuotr.

Reklaminis šūkis „Pajuskite, ko vertas jūsų laikas!“ naująjį „Renault Espace“ paverčia veiksniu, sustiprinančiu laiko vertės pojūtį ir kviečiančiu vairuotoją laiką vertinti kiek kitaip – kaip laiką sau, kaip laiką, kada gali džiaugtis būtent tuo, kuo iš tiesų norėtum džiaugtis, rašoma pranešime spaudai.

Siekdamos įtvirtinti šią koncepciją ir tuo pačiu patraukti itin reiklius klientus, bendrovės „Renault“ ir „Publicis“ nusprendė prekės ženklo ambasadoriumi pasikviesti aktorių Keviną Spacey.

Charizmatiška asmenybė ir turtingas bei spalvingas gyvenimas natūraliai tiko tam, kad naujojo „Renault Espace“ partneriu taptų būtent Kevinas Spacey.

Reklaminiame filmuke Kevinas Spacey pasakoja apie kai kuriuos savo svarbiausius kultinius vaidmenis filmuose „Amerikietiškosios grožybės“, „Įprasti įtariamieji“ ir „Kortų namelis“ bei pristato naująjį „Renault Espace“.

Tokia novatoriška reklaminė kampanija auditorijai yra puiki proga daugiau sužinoti apie Kevino Spacey asmenybės bruožus ir jo gyvenimo filosofiją, išdėstytą 5 trumpametražiuose filmuose, kuriuose jis atveria slapčiausias savo gyvenimo ir darbo kerteles.

O svarbiausias kampanijos veiksmas vyksta skaitmeniniame centre, esančiame  www.espace.renault.com, kur naudotojai patys gali susipažinti su naujojo „Renault Espace“ ypatumais ir pasižiūrėti trumpametražius filmus apie Keviną Spacey. Kampanija vyksta dar ir visose „Renault“ socialinės medijos platformose, o be to, išleisti 3 reklaminiai plakatai, kuriuose kartu su Kevinu Spacey puikuojasi ir naujasis „Renault Espace“.

Naujoji „Renault Espace“ reklama, kuri pasirodė balandžio 15 d., pirmiausia bus rodoma Prancūzijos, o vėliau – ir kitose pasaulio šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis