Palyginti su ankstesniojo modelio padangomis, naujosios padangos buvo gerokai patobulintos bei turi naujo rašto asimetrinį protektorių. Išorinė protektoriaus dalis su tarpusavyje susijungiančiomis lamelėmis užtikrina gerą valdymą, o vidinė protektoriaus dalis pasižymi geru sukibimu bėgėjantis ir stabdant.
Naujosios „IceContact 2“ padangos pasižymi net devyniais procentais geresniu valdymu ant sauso asfalto, kuomet važiuojama nuvalytu keliu. Taip pat buvo pagerintos ir valdymo savybės ant ledo bei sniego. Naujosios žieminės padangos pasižymi ir aštuoniais procentais geresnėmis stabdymo ir sukibimo savybėmis ant ledo.
Unikalios padangų dyglių technologijos
Geresnių padangų savybių pavyko pasiekti dėl pirmą kartą gamyboje pritaikytų naujųjų technologijų. Naujosiose padangose dygliai sumontuoti net aštuoniolika eilių – taip ne tik buvo padidintas sukibimas ant ledo, bet ir netolygus dyglių išdėstymas užtikrino mažesnį triukšmingumą. Taip pat toks dyglių išdėstymas padangos dygliui leidžia smigti į naują plotą, o ne prieš tai kito dyglio sutrupintą ledo paviršių.
Naujosios „IceContact 2“ padangos pasižymi net devyniais procentais geresniu valdymu ant sauso asfalto, kuomet važiuojama nuvalytu keliu.
Bet dar svarbiau yra tai, kad naujosiose padangose sumontuota iki pusantro karto daugiau (priklausomai nuo padangos dydžio) mažesnių ir lengvesnių dyglių, nei Skandinavijoje leidžia įstatymas (viename padangos metre leidžiama montuoti iki 50 vienetų daugiausiai 1,1 gramą sveriančius dyglius). To priežastis – gamintojas bandymais įrodė, kad naujose padangose esantys 25 procentais už įprastinius lengvesni dygliai atitinka įstatymų numatytas kelio dangos dilimo normas.
Papildomai siekiant užtikrinti, kad aplink sumontuotus dyglius nesusidarytų susikaupusio ledo sluoksnis, aplink kiekvieną dyglį protektoriuje yra padaryta įduba arba taip vadinama „ledo kišenėlė“. Šioje uždaroje ertmėje kaupiasi dyglių sutrupintas ledas, kuris vėliau pašalinamas veikiant išcentrinei jėgai.
Taip pat „Continental“ yra pirmasis pasaulyje padangų gamintojas, naudojantis specialią dyglių įtvirtinimo technologiją. Ji pasižymi tuo, kad gamybos metu robotas prie tam tikros temperatūros sudygliuoja padangas, kurių dyglių pagrindas į protektorių yra ne tik įpresuojamas, bet ir įklijuojamas specialia medžiaga. Tokiu būdu sumontuoti dygliai įtvirtinami net penkis kartus tvirčiau nei įprastu būdu sudygliuotose padangose, o kiekvienas dyglys atlaiko net iki 500 N (50 kg) tempimo jėgą.