Naujas modelis žada nemažai naujovių. Pirmiausia – jis turės hibridinę pavarą su dyzeliniu varikliu! Kaip teigia japonas juos spaudžia ekologijos reikalavimai, todėl buvo pasirinkta hibridinė automobilio versija.
Prie naujo modelio konstruktoriai žada sėsti iš karto po Naujųjų metų ir per trejus metus turėtų paruošti serijinį modelį.
Konstruktorių tikslas – pasiekti, kad automobilis į atmosferą išmestų ne daugiau kaip 200 g CO2/ km. Tuo pat metu automobilis turi iš vietos iki 100 km/h įsibėgėti greičiau nei per 5 sek.
Šiais metais buvo nemažai debatų ar iš viso kompanijai reikia tokio automobilio – kompanijos vadovybė linkusi daugiau investuoti į elektra varomų modelių vystymą tačiau galų gale pasidavė „Evo“ fanų spaudimui ir sutiko kurti naują, jau vienuoliktą šio kultinio modelio versiją.