Dažnu atveju pirkėjai vis labiau išmano apie norimus įsigyti automobilius, o neretai juos nusiperka nė neapsilankę salonuose. Ekspertas pasakoja, kaip per pastaruosius metus pasikeitė vairuotojų požiūris į naudotų automobilių pardavėjus ir ko klientai tikisi dažniausiai.
„Žmonės vis labiau ima atskirti vadinamus „perekūpus“ nuo oficialių sertifikuotų automobilių pardavėjų. Deja, bet nemažai pirkėjų yra nukentėję nuo nesąžiningų perpardavinėtojų, tad labiau pradėjo vertinti įmones, kurios užsiima sąžininga veikla. Dėl šios priežasties klientų požiūris ir pirkimo įpročiai keičiasi tikrai į gerą“, – sako „Longo LT“ vadovas Paulius Valiukėnas.
Kai kurie įpročiai nesikeičia
Kaip teigia P. Valiukėnas, rinkdamiesi naudotą automobilį pirkėjai pirmiausia dairosi atitinkamos markės ir modelio. Kuomet yra randama norima transporto priemonė – domisi galimais defektais, analizuoja juos ir kitus svarbius parametrus bei rodiklius.
„Šioje vietoje jau eilę metų niekas nesikeičia ir ko gero – nepasikeis. Pirmiausia klientai dairosi atitinkamos markės ir modelio automobilio, o tik tada atkreipia dėmesį į techninę jo pusę. Klientams iš principo svarbu įsigyti tvarkingą automobilį, kuris jam nesukeltų problemų ir papildomų išlaidų“, – teigia jis.
Automobilį perka jo net neapžiūrėję
Tačiau anot „Longo LT“ įmonės vadovo, nemaža dalis klientų šiai dienai itin pasitiki internetiniais automobilių pirkimais. Tai lemia, jog šalia parduodamos transporto priemonės yra pateikiama išsami informacija ir aktuali automobilio diagnostika.
„Gyvename tokiu laiku, kuomet kone viskas persikelia į internetinę erdvę, tad dažnu atveju automobilio pirkimas įvyksta klientui dar neatvykus į aikštelę. Žinoma, tokį žmonių elgesį skatina ir tai, kad perkant pas patikimus automobilių pardavėjus, jų oficialiame interneto puslapyje galima rasti visą išsamią informaciją – automobilio technines specifikacijas ir kokybiškas nuotraukas“, – įžvelgia P. Valiukėnas.
Skirtingų amžiaus grupių sprendimų priėmimas
Vis tik ekspertas pastebi, kad jaunesni pirkėjai, prieš priimant sprendimą įsigyti vieną, ar kitą automobilį, dažnu atveju jau būna atlikę namų darbus – apie modelius ir jų komplektaciją pasidomėję internete. Tuo tarpu vyresni pirkėjai informaciją apie automobilį nori gauti gyvo kontakto su pardavėju metu.
„Praktika rodo, kad jaunieji pirkėjai dažnu atveju, prieš atvykstant įsigyti norimą transporto priemonę, apie šią nemažai jau būna pasidomėję internete – perskaitę forumus ir peržiūrėję apžvalgas. Tuo tarpu vyresni vairuotojai vertina gyvą kontaktą ir visą informaciją apie automobilį nori išgirsti ir sužinoti atvykus į pardavimo vietą, ir tik tuomet sprendžia kas labiau atitinka jų poreikius“, – pastebi P. Valiukėnas, pažymėdamas, kad tiek vienų, tiek ir kitų amžiaus grupių atstovai, aktyviai domisi galimybe norimą automobilį išbandyti bandomojo važiavimo metu.
Paperka atvirai pateikiami automobilių duomenys
Nepaisant to, P. Valiukėnas pabrėžia, kad klientų požiūris į naudotų automobilių pardavėjus vis keičiasi. Kaip sako ekspertas, prie to prisideda noras ne pasipelnyti iš klientų, o siekis jiems parduoti aprašymą atitinkančią transporto priemonę.
„Mes patys visą laiką noriai dalinamės informacija, pasakojame klientams apie jų nusižiūrėtus automobilius, nes jiems tai yra aktualu. Matome, jog tai kelia pasitikėjimą ir mūsų įmone. Tai taip pat svarbu ir mums, jog liktume patikimais naudotų automobilių pardavėjais rinkoje, kuriais gali pasitikėti kiekvienas pirkėjas. Mes stengiamės ne pasipelnyti iš klientų, o jog jie liktų patenkinti pirkiniu ir nesijaustų apgauti“, – atvirauja jis.