Naujovės Ateities gatvėje panevėžiečiams nerūpi: automobiliai ir toliau paliekami stovėti kur papuola

Panevėžyje, dėl sudėtingo pravažiavimo bei susidarančiomis spūstimis ir gatvėse paliktais automobiliais skundžiasi ne tik autobusų vairuotojai, bet ir paprasti panevėžiečiai. Tokia situacija yra Ateities gatvėje, nors jau nuo liepos mėnesio pabaigos šioje gatvėje negalima statyti automobilių.
Automobiliai, stovintys pažeidžiant kelių eismo taisykles
Automobiliai, stovintys pažeidžiant kelių eismo taisykles / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Paženklino gatvę

Dar vasarą Panevėžio miesto savivaldybė išplatino informacinį pranešimą, kas padaryta Ateities gatvėje.

„Ateities gatvėje keičiasi eismo organizavimo tvarka, ją paženklinus horizontaliuoju ženklinimu. Nurodoma, kad draudžiama sustoti ir stovėti ten, kur tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės horizontaliojo ženklinimo linijos mažesnis kaip 3 m atstumas“, – taip informavo Savivaldybė automobilių savininkus, bet panevėžiečiams nė motais Ateities gatvės ženklinimas, jie ir toliau parkuoja transporto priemones tiesiog gatvėje.

Prašo vairuotojų laikytis KET

Atlikus gatvės ženklinimo darbus kalbintas Panevėžio miesto savivaldybės Miesto infrastuktūros skyriaus vedėjas Dalius Vadluga, naujienų portalui JP patvirtino, kad Ateities gatvė paženklinta ištisine horizontaliojo ženklinimo linija.

„Ateities gatvė pažymėta ištisine horizontaliojo ženklinimo linija. Prašome vairuotojų būti atidiems ir laikyti kelių eismo taisyklių (KET). Stovėti ir palikti automobilius šioje gatvėje, pagal KET negalima. Ateities gatvė siaura ir, jeigu važiuoja autobusas, prasilenkti transporto priemonėms – sudėtinga. Todėl ir buvo nuspręsta gatvę taip paženklinti. Tikimės, kad vairuotojai laikysis KET ir nereikės patikrinimų, kaip laikomasi įvestų draudimų“, – kalbėjo D.Vadluga ir teigė, kad gatvė ne ta vieta, kuriose paliekami stovėti automobiliai.

Atsiunčia ir nuotraukas

Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Tadas Martinaitis aiškino, kad skyriaus specialistai dažnai užsuka į Ateities gatvę ir tikrina, kaip vairuotojai laikosi įteisintų KET.

„Be to, ir patys žmonės siunčia informaciją ir nuotraukas, apie paliktus automobilius gatvėje. Ateities gatvė yra mūsų skyriaus specialistų akiratyje, todėl jau nemažai vairuotojų yra nubaustų. Didžiausia problema yra su maršrutiniais autobusais, kuriems sudėtinga prasilenkti – Ateities gatvė siaura, o kai stovi palikti automobiliai, eismas šitoje gatvėje vyksta sudėtingomis sąlygomis“, – teigė T.Martinaitis.

Baudžia vairuotojus

Pasak Viešosios tvarkos skyriaus vedėjo, bauda už ne vietoje paliktą automobilį yra nuo 30 eurų iki 60 eurų.

„Jeigu bauda pirmoji, tai tuomet nubaustas vairuotojas moka pusę sumos, o už pakartotiną baudą privalo sumokėti visą sumą. Vieni vairuotojai nesispyrioja ir iškart sumoka baudą, bet yra ir tokių, kurie nesutinka, jiems viskas blogai. Tačiau jiems vis tiek tenka mokėti baudą. Kita vertus, pasigendame žmonių sąmoningumo. Jeigu yra nustatytos KET, tai Ateities gatvėje negalima palikti automobilių. Galbūt žmonės pripras ir nebepalikinės savo mašinų gatvėje“, – svarstė T.Martinaitis.

Gatvė avaringa

Bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ generalinis direktorius Arnoldas Gražys teigė, kad sprendimas dėl Ateities gatvės buvo priimtas, bet lengvųjų automobilių vairuotojai nesilaiko KET.

„Dažnai apsilankome Ateities gatvėje ir vertiname situaciją vietoje. Neseniai buvo apsilankę šioje gatvėje ir pagal KET negalima palikinėti automobilių, bet vairuotojai nesilaiko taisyklių. Ateities gatvė – viena iš pavojingiausių ir avaringiausių gatvių mieste ir dažnai pasitaiko eismo įvykių. Kadangi gatvėje yra atliktas ženklinimas, turėtų dažniau kontroliuoti, nes vairuotojai nekreipia dėmesio į ženklinimą“, – mano A.Gražys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis