Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujų automobilių rinka auga, tačiau „lyderis“ – reeksportuojamas „Fiat 500“

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2017 m. vasarį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas išaugo 12 proc. iki 1 806 vnt. 2016 m. vasarį šalyje buvo įregistruota 1 618 automobilių.
Fiat 500
Fiat 500

Reeksportas ir toliau išlieka tarp svarbiųjų rinkos veiksnių: 316 vasarį įregistruotų naujų automobilių (iš jų – 271 „Fiat“) buvo išregistruoti dar iki mėnesio pabaigos, o dar bent 30 bus išregistruoti artimiausiu metu.

Vasarį asmeninių automobilių (M1) paklausa išaugo 17 proc. iki 1 641 vnt., tačiau lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) registravimas smuko 22 proc. iki 165 vnt. Kalbant apie atskiras darbo dienas, pati sėkmingiausia buvo vasario 28 d., kuomet įregistruota net 219 automobilių. Prasčiausia diena buvo vasario 20 d., kuomet įregistruoti 29 automobiliai.

Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje į pirmąją vietą sugrįžo „Fiat“ markė (301 vnt.), antroje pasiliko „Volkswagen“ (239 vnt.), o trečioji vieta atiteko „Toyota“ (227 vnt.). Tarp prestižinių markių vėl pirmavo BMW (38 vnt.).

Vasarį tarp asmeninės paskirties (M1) modelių pirmavo „Fiat 500“ (215 vnt.), „Nissan Qashqai“ (71 vnt.) bei „Škoda Octavia“ (64 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių automobilių (N1) populiariausias buvo „Fiat Ducato“ (16 vnt.).

Tiesa, reikia pastebėti, jog beveik visi „Fiat 500“ (212 vnt.) buvo išregistruoti dar iki mėnesio pabaigos.

2017 m. sausį-vasarį Lietuvoje iš viso įregistruoti 3 865 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 14 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2016 m. (3 403 vnt.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?