(Ne)pasisekė: tik dėl užsispyrimo pavyko įrodyti, kad automobilis buvo apgadintas plovykloje

Į redakciją kreipėsi skaitytojas, kuriam automobilio švarinimo procedūros plovykloje baigėsi ne itin sėkmingai. Jo teigimu, plovimo metu buvo apgadintas stiklas, tačiau iš pradžių draudimo bendrovė atsisakė mokėti kompensaciją. Kaip teigia plovyklos atstovai, pasitaiko atvejų, kai žmonės nepastebi jau buvusių apgadinimų, bet paaiškino, kas nutiko šį kartą.
Automobilio plovimas
Automobilio plovimas / 123RF.com nuotr.

Temą galite siūlyti gazas@15min.lt

„Plovimo metu „Viada LT“ plovykloje plaunant automobilį keliose vietose buvo įskeltas stiklas. Po šio įvykio buvo kreiptasi į „Viados“ draudiką – „Lietuvos Draudimą“. Ten nukreipė pas vieną iš savo skyrių, kuris apžiūri žalas ir jas nufotografuoja“, – pasakoja vyras.

Tačiau tuo viskas nesibaigė. Vyras tikina, kad liko nusivylęs ir fotografavimo kokybe, nes buvo sunku nuotraukose ką ir įžiūrėti.

Skaitytojo nuotr./Apibraižytas automobilis
Skaitytojo nuotr./Apibraižytas automobilis

„Draudiko atstovas pasakė, kad tie įskilimai padaryti skirtingu metu ir nuo akmenukų. Paprašius atvažiuoti pačiam ir apžiūrėti stiklą, jis atsakė, kad jam užtenka informacijos. Nors vaizdo įraše matoma, kad kažkas atsiklijavę nuo šepečio ir muša per automobilį“, – sako vyras.

Jo teigimu, viskas vyko S.Dariaus ir S.Girėno gatvėje esančioje „Viada LT“ plovykloje.

Pasitiki draudiku

„Viada LT“ mažmeninės prekybos direktorius Vytautas Bacevičius teigia, kad nors techniškai tvarkingo automobilio apgadinimo tikimybė automatinėje plovykloje yra minimali, neužsiimdami išankstiniu defektų vertinimu, visas, be išimties, klientų rašytines pretenzijas perduoda „Lietuvos draudimui“.

„Draudimo bendrovė atlieka kiekvienos žalos apžiūrą ir pagal apgadinimus vertina bei skaičiuoja žalos dydį, pateikia išvadas. „Viada LT“ visuomet remiasi draudiko išvadomis. Jūsų minėtu atveju, žalos reguliavimas, kaip įprasta, buvo perduotas draudikams. Draudikai informavo, kad gavus pranešimą apie tai, kad galimai kliento automobilio stiklas buvo įskeltas plovykloje, kaip įprasta, atliko automobilio apžiūrą partnerių servise, užsiimančiame tokio pobūdžio žalų identifikavimu ir klasifikavimu.

Apžiūrėjus automobilį servise nebuvo nustatyta, kad stiklas įskeltas būtent plovimo metu. Juo labiau kad tą pačią dieną plovykloje buvo plaunama ne viena dešimtis automobilių, jokių sutrikimų pastebėta nebuvo. Neretai pasitaiko, kad važiuodami į plovyklą klientai net nepastebi kai kurių smulkių automobilio pažeidimų, kurie išryškėja nuplovus mašiną. Todėl kilus ginčui visuomet atliekama papildoma ekspertizė“, – teigia V.Bacevičius.

Atlikta papildoma ekspertizė

Kadangi skaitytojas buvo įsitikinęs, kad pažeidimų nebuvo iki apsilankymo plovykloje, kilo ginčas ir buvo dar kartą peržiūrėta vaizdo medžiaga iš plovyklos.

„Dar kartą peržiūrėjus vaizdo medžiagą, pastebėtas neaiškios kilmės daiktas plovimo šepečiuose, kuris galimai apgadino kliento automobilį. Dėl šios priežasties dar kartą buvo kreiptasi į „Lietuvos draudimą“, kad būtų atlikta pakartotinė ekspertizė. Tyrimo metu nustatyta, jog automobilis apgadintas plovykloje, todėl patirta žala bus atlyginta.

UAB „Viada LT“ imsis visų priemonių, kad būtų peržiūrėtos žalos nustatymo procedūros ir tokie atvejai daugiau nebepasikartotų“, – sako V.Bacevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis