Pamenate, dar praeitą savaitę rašėme apie M3 pikapą? Tai puikus pavyzdys ką gali sau leisti M padalinys šiaip jau griežtoje BMW sistemoje. O buvo tokių ir daugiau – tarkim 1989 metų M5 kabrioletas. Negana to, kad tokio 5-os serijos kabrioleto išvis nebuvo, M padalinys jį pasigamino ir sumontavo tikrus M geležis – V8 variklį ir t.t.
Galvojate M vyrukai nepagalvojo apie „Mercedes-Benz“ CLS konkurentą? Klystate – jie jį net pagamino. Paėmė 6-os serijos kupė, prailgino, pridėjo pora durų ir štai. Kad papildomas svoris nesugadintų techninių parametrų, varikliui padovanotos kelios papildomos galios. Deja, BMW vadovai turėjo kitų planų.
Dar vienas puikus tvarinys – M8. Buvo sukurtas prototipas, kuris turėjo būti dar greitesnis už V12 motorą turintį 850 CSi. Deja, projektas nepalaimintas, o gerokai patobulintas V12 variklis iškeliavo tapti širdimi tikram herojui – „McLaren F1“.
Raudonasis M likęs be pavadinimo |
Beje, tas pats V12 variklis buvo sumontuotas ir į pirmąjį X5 prototipą. Ten jis buvo dar galingesnis 700 AG. Šiaip jau didelis X5 visureigis su tokia širdimi pasiekė 300 km/h greitį! Deja, šis kūrinys nepasiekė gamybos. Kaip ir dar keli to laikmečio M darbai – 318ti, M3 universalas, M5 universalas ir raudonasis roudsteris be pavadinimo.
2010 metais M komanda norėdama pažymėti 25 metų M5 jubiliejų (pirmasis M5 nuo konvejerio nuriedėjo 1985 m.) bandė įteikti gerbėjams tikrą dovaną – M5 su V12 varikliu. Deja, didžiausias M sukurtas variklis tiesiog netilpo po variklio dangčiu. Taigi, projektas nutrauktas, o variklis iškeliavo į „Le Mans“ serijos lenktyninius automobilius.
Pabaigai apie naujausią darbą – M3 pikapą. Jis M skyriuje turi ilgą istoriją. Mat tokį karavaną jie buvo pasigaminę iš pirmos kartos M3. Ši mašina buvo naudojama krovinių transportavimui M gamykloje. „Kablukas“, suprask. Taigi, naujasis pakeis senąjį, kuris išeis užtarnauto poilsio. Prisijungs prie eilės nuostabių automobilių, kurių niekad nebuvo.