Iš viso dėl oro pagalvės defekto visame pasaulyje žuvo 11 žmonių. Dėl to buvo paskelbtas didžiausias automobilių atšaukimas JAV istorijoje.
Septyniolikmetė Teksaso valstijos gyventoja mirė praėjusią savaitę po to, kai jos vairuojamas 2002 metų „Honda Civic“ susidūrė su kitu automobiliu ir nuo smūgio suveikė jos automobilio oro pagalvė.
„Honda“ patvirtino informaciją apie šį įvykį ir pabrėžė, kad siuntė ne vieną laišką, kuriame informavo, jog automobilis turi būti pristatyta remontui. Tačiau šis automobilis taip ir nebuvo sutvarkytas.
Iš viso dėl oro pagalvės defekto visame pasaulyje žuvo 11 žmonių.
„Apžiūros metu „Honda“ Amerikos padalinys patvirtino, kad per 2016 metų kovo 31 d. įvykusią avariją truko 2002 metų gamybos „Honda Civic“ vairuotojo oro pagalvės pripūtimo mechanizmas, dėl ko vairuotoja žuvo“, – išplatintame pranešime teigė „Honda“.
Automobilių dalių gamintoja „Takata“ susiduria su rimtomis problemomis po to, kai buvo nustatyta, jog jos pagamintos oro pagalvės pripūtimo mechanizmai pagalves pripučia per greitai suplėšydami jas ir į automobilio saloną pažerdami plastikinių ir metalinių dalių, kurios gali smarkiai sužeisti automobilyje esančius žmones ar net tapoti jų mirties priežastimi.
Defektas buvo nustatytas dar 2014 metais. Vėliau prieš kompaniją buvo pateikta ieškinių ir pradėti tyrimai, jog ji galėjo ne vienerius metus slėpti defektą. Manoma, kad cheminė medžiaga, naudojama oro pagalvei pripūsti, gali būti nestabili esant šiltoms ir drėgnoms oro sąlygoms, dėl ko jos talpa gali pratrukti.
Su „Takata“ bendradarbiaujantys automobilių gamintojai, įskaitant pagrindinę jos klientę „Honda“, vis dar negali susitarti, kaip bus dalinamos išlaidos, susijusios su automobilių atšaukimu.