Federalinė agentūra pranešė, kad naujausia mirtina nelaimė, susijusi su atšauktomis oro pagalvėmis, įvyko Kalifornijoje rugsėjo 30 dieną.
50-metė moteris vairavo 2001 metais pagamintą „Honda Civic“ ir tas automobilis, pasak NHTSA, buvo įtrauktas į jos nustatytą „gerokai didesnę riziką“, ypač šiltuose ir drėgnuose regionuose, keliančių „Honda“ ir „Acura“ transporto priemonių grupę.
NHTSA taip pat pranešė, kad šio automobilio savininkams buvo ne kartą siųsti laiškai, kuriuose jie buvo raginti pakeisti nekokybiškas oro pagalves, tačiau jie to nepadarė.
Tokije įsikūrusi „Takata“, kuriai tenka 20 proc. pasaulio saugos diržų ir oro pagalvių rinkos, susiduria su rimtomis problemomis po to, kai buvo nustatyta, kad jos pagamintos oro pagalvės pripūtimo mechanizmai pagalves pripučia per greitai, suplėšydami jas ir į automobilio saloną pažerdami plastikinių ir metalinių dalių, kurios gali smarkiai sužeisti automobilyje esančius žmones ar net tapti jų mirties priežastimi. Šis defektas visame pasaulyje jau buvo susietas su mažiausiai 15 žūčių ir daugybe sužalojimų.
Apie 100 mln. „Takata“ oro pagalvių, įskaitant maždaug 70 mln. Jungtinėse Valstijose, jau buvo atšaukta.