Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 11 06 /15:41

Nemandagiai su keleiviu kalbėjęs „Kauno autobusų“ vairuotojas atleidžiamas iš darbo

Ši istorija – savotiška vieša pamoka viešojo transporto vairuotojams. Ypač tiems, kurie, vykdydami tiesiogines pareigas – vairuodami, pamiršta maloniai bendrauti su keleiviais. Vienas toks nemandagus „Kauno autobuso“ vairuotojas, po neapsikentusio kauniečio skundo 15min portalui, neteko darbo. Tiesa, iš pradžių jis buvo tik įspėtas, tačiau to įspėjimo ir toliau nepaisė.
Vairuotojas, kurio nemandagus bendravimas šokiravo kaunietį
Vairuotojas, kuris atleidžiamas dėl nemandagaus bendravimo / Skaitytojo Aido nuotr.

Spalio 30 d. į 15min kreipėsi kaunietis Aidas, papasakojęs itin nemalonų susidūrimą su vienu iš „Kauno autobusų“ vairuotoju. Uždelsusiam pažymėti el. bilietą vyrui teko išklausyti daug nemalonių žodžių, kol galiausiai, pasak jo, vairuotojas netgi apdalijo jį nepadoriais gestais.

Dėl šio įvykio, įsitikinęs, kad tokie nemalonūs žmonės neturėtų dirbti tokio darbo, Aidas kreipėsi ne tik į 15min, bet ir į vairuotojo darbdavį – „Kauno autobusų“ bendrovę.

Ši, neturėdama raštiško oficialaus keleivio skundo, tik laišką su nupasakota istorija, tegalėjo įspėti galimai prasižengusį darbuotoją žodžiu. Pradėtas tarnybinis patikrinimas, autobuso valdytojui teko pasiaiškinti vadovui. Juk vairuotoją užtikrinti keleivių saugumą ir komfortą, mandagiai ir kultūringai aptarnauti įpareigoja Vairuotojo pareiginiai nuostatai. Kiekvienas į darbą priimamas vairuotojas yra su jais supažindinamas, nuostatuose yra įvardijamos jo pareigos ir teisės. Autobusų valdytojams taip pat yra organizuojami instruktažai, kaip elgtis su keleiviais, periodiškai rengiami mokymai, kuriuos veda psichologai.

Rodos, istorija būtų buvusi baigta, tačiau „Kauno autobusų“ darbuotojas iš to nė kiek nepasimokė. Jau po kelių dienų padarė dar vieną nusižengimą, tad bendrovės vadovybei nebeliko nieko kito, kaip tik atleisti jį iš darbo.

„Pagal jūsų pateiktą informaciją išaiškintas vairuotojas, kuris spalio 30 d. vairavo reguliaraus susisiekimu maršrutu nr. 41 važiavusį autobusą. Vairuotojas iškviestas susipažinti su jūsų nusiskundimu ir pasiaiškinti. Vairuotojui buvo pakartotinai primintos jo pareiginės nuostatos ir pareikštas įspėjimas dėl nepatenkinamo pareigų atlikimo.

Taip pat norime informuoti, kad su šiuo vairuotoju lapkričio 10 d. nutraukiama darbo sutartis, nes užfiksuotas dar vienas jo nusižengimas. Dėkojame, kad naudojatės Kauno miesto viešuoju transportu ir atsiprašome už vairuotojo elgesį“, – pirmadienį 15min informavo UAB „Kauno autobusai“ 1–ojo transporto parko vadovas Rimgaudas Laurinčikas.

„Kauno autobusų“ vadovybė nedetalizuoja, kokį nusižengimą lapkričio 4 d., prabėgus vos kelioms dienoms po Aido skundo gavimo ir išnagrinėjimo, padarė istorijoje minimas vairuotojas. Tikinama, jog jis darbe pasirodė jam nepasiruošęs. Pasak bendrovės atstovų, atleidžiamas darbuotojas – garsiakalbis, tad vien dėl šios būdo savybės galėjo kilti nemandagaus vairuotojo įvaizdis.

15.30 val. „Kauno autobusai“ pateikė papildomos informacijos apie darbą paliekantį vairuotoją. Pasirodo, šiemet jis jau buvo gavęs nuobaudą – padaręs Kelių eismo taisyklių pažeidimą. Tad kai šeštadienį darbo vietoje pasirodė nepasiruošęs sėsti prie autobuso vairo, įvyko pokalbis su vadovu, po kurio pats vairuotojas nusprendė išeiti iš darbo.

„1,5 metų “Kauno autobusuose„ praleidęs vairuotojas darbą paliko ne darbdavio iniciatyva – pasiprašė pats atleidžiamas“, – patikino Ramunė Tarandė, „Kauno autobusų“ atstovė spaudai.

Iš viso „Kauno autobusuose“ dirba 425 vairuotojai.

15min primena, jog tai ne vienintelis „Kauno autobusų“ vairuotojas, spalį sulaukęs keleivio skundo dėl nemandagaus bendravimo stiliaus. Štai kaunietis mokytojas, važiuodamas iš darbo spalio pradžioje, taip pat papuolė į nemalonų incidentą. Autobuse išgirdęs, kaip vairuotojas, kalbėdamas su kitu keleiviu, kursto tautinę nesantaiką, įsikišo ir buvo išvadintas žeminančiais žodžiais. Vyras parašė skundą, po kurio vairuotojas sulaukė raštiško įspėjimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai