Nepasipriešino nei „Volkswagen“, nei „Ford“ – „Tesla“ Nyderlanduose nušlavė visus konkurentus

Nyderlandai tik ką sulaukė naujausios „Model 3“ elektromobilių siuntos ir dabar šis automobilis jų šalyje tapo pačiu perkamiausiu.Kai šių metų pradžioje „Tesla“ Senajame žemyne pradėjo pardavinėti „Model 3“ elektromobilius, kompanijos pardavimai iškart šoko į viršų.
„Tesla Model 3“
„Tesla Model 3“ / Vytauto Pilkausko nuotr.

Jei anksčiau į keletą rinkų, kaip Austriją, Belgiją, Ispaniją ir Italiją, „Tesla“ pristatydavo vos po keletą šimtų „Model S“ ir „Model X“ elektromobilių, tai su „Model 3“ pasirodymu viskas kardinaliai pasikeitė. Dabar skaičiai perkopia ir tūkstančius vienetų.

Žinoma, vieni didžiausių „Tesla“ gerbėjų gyvena Nyderlanduose ir ši rinka „Tesla“ kompanijai visada buvo labai svarbi.

Dar prieš europiečiams pristatant „Model 3“ elektromobilį, kompanija pabrėžė, kad Nyderlanduose jiems sekasi geriausiai. Kaip, beje, ir Norvegijoje, kurioje „Tesla“ automobiliai taip pat yra labai mėgiami ir gausiai perkami.

Ir naujausi skaičiai rodo, kad Nyderlandai geidžia „Tesla“ elektromobilių. Dar daugiau – „Model 3“ elektromobilis tapo pačiu perkamiausiu ir lenkia tradiciniais degalais varomus modelius.

Remiantis automobilių registracijų Nyderlanduose duomenimis, per šį rugsėjo mėnesį šalyje iki šiol buvo įregistruoti 2598 „Model 3“ elektromobiliai, o per šiuos metus jau dabar daugiau nei 10 000 vnt.

Ir „Model 3“ jau aplenkė „Volkswagen Polo“ (9529 vnt.) bei „Ford Focus“ (8265 vnt.) automobilius.

Didelį „Model 3“ elektromobilių registracijų skaičių paskatino ir greitesnis „Tesla“ automobilių pristatymas, juos užsisakiusiems pirkėjams. Per šį ketvirtį „Tesla“ į Nyderlandus jau pristatė daugiau kaip 4000 elektromobilių, o rugsėjo pabaigoje pristatytų automobilių skaičius turėtų pasiekti 5000. Tad registracijų skaičiai tik dar labiau išaugs.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis