Net ir pandemija „Tesla“ nesustabdė? Aiškėja, koks dabar yra pagrindinis komandos uždavinys

COVID-19 pasaulinė pandemija stipriai smogė automobilių pramonei, ne išimtis yrair „Tesla“. Tačiau aiškėja, kad šių metų antrasis ketvirtis „Tesla“ kompanijai gali būti kur kas geresnis, nei daugelis tikėjosi.
Tesla „Roadster“
Tesla „Roadster“ / Tesla iliustr.

Metų pradžia automobilių pramonei nieko blogo nežadėjo, tačiau užgriuvusi pandemija supurtė labai stipriai. Uždarytos gamyklos, sustabdyta gamyba, sutrikusi logistika ir pagamintų automobilių tiekimas pirkėjams. Nuo to kentėjo ir vis dar kenčia daugelis gamintojų.

To neišvengė ir „Tesla“ kompanija, kuriai optimizmo įkvėpė tik tai, kad tuo metu, kai į Ameriką visa jėga atsirito pandemija, Kinijoje vėl atsidarė „Gigafactory 3“ gamykla ir buvo grįžta prie elektromobilių gamybos.

Visgi, Fremonto gamykla – kurioje ir yra pagaminama daugiausiai „Tesla“ elektromobilių – buvo uždaryta gana ilgą laiką. Nuo šių metų kovo pabaigos iki gegužės pradžios.

Taip pat dėl pandemijos atsiradę įvairūs apribojimai sutrikdė elektromobilių pristatymą pirkėjams.

„Wall Street“ analitikai prognozuoja, kad „Tesla“ per antrąjį ketvirtį pristatys nuo 60 000 iki 70 000 elektromobilių, o tai yra 25 proc. mažiau, palyginus su prieš metus buvusiu tuo pačiu laikotarpiu.

Tai kodėl tokia optimistinė straipsnio antraštė? Panašu, kad analitikai gali būti ir vėl nuvertinę „Tesla“ rezultatus.

Kaip skelbia „Electrek“, elektromobilių kompanija gali nustebinti ir antrojo ketvirčio pristatymo rezultatai bus kur kas geresni. Galbūt netgi viršys 1-ojo šių metų ketvirčio rezultatus ir bus pristatę 95 000 elektromobilių.

Vidiniai „Tesla“ šaltiniai „Electrek“ tvirtina, kad birželio mėn. Šiaurės Amerikoje labai padidėjo elektromobilių pirkėjams pristatymo rodikliai ir jau dabar yra pristatyta daugiau kaip 50 000 elektromobilių, o kelyje yra dar 10 000.

Turėdami galvoje, kad prie šio 60 000 JAV elektromobilių skaičiaus reikės pridėti Azijos ir Europos rinkose pasiektus pristatymo rezultatus – galutinis skaičius gali būti netgi labai geras.

Dėl pandemijos atsiradusių kliūčių, „Tesla“ susidūrė su tam tikromis logistikos problemomis ir elektromobiliai nejudėjo pas pirkėjus taip greitai, kaip norėtųsi.

Dalis pirkėjų tvirtina gavę iš „Tesla“ pranešimus, kad jų užsakyti elektromobiliai atkeliaus keliomis savaitėmis vėliau, nei buvo planuota. „Tesla“ vadovas Elonas Muskas už tai viešai atsiprašė.

Galutiniai „Tesla“ pristatymo rezultatai priklauso ir nuo to, ar per ateinančias kelias dienas bus išspręstos logistikos problemos ir ar elektromobiliai spės klientus pasiekti iki šio mėnesio pabaigos.

Šaltiniai „Electrek“ tvirtina, kad dabar tai yra pagrindinis „Tesla“ komandos uždavinys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų