Kartu su „Datsun“ prekės ženklu „Nissan“ pardavimų apimtis Europoje 2015 finansiniais metais sudarė 737 501 vnt., panašiai kaip ir 2014 m. 2016 m. kovo mėn. iš viso parduota 95 720 vnt., t. y. beveik tiek pat, kaip ir praėjusiais metais. Šie rezultatai byloja, jog rinkos dalis nesiliauja augusi jau šeštus metus iš eilės, taip pat nuo 2009 m. ženkliai didėja pardavimų apimtys.
Geresnių pardavimų rezultatų Europoje „Nissan“ padėjo pasiekti rinkoje pasirodęs naujasis „Navara“ pikapo modelis ir ilgesnį atstumą galintis nuvažiuoti naujasis „LEAF 30 kWh“.
„Lietuvos Metų Automobilio 2015” „Nissan Qashqai“ paklausa ir toliau auga: 2015 finansiniais metais šių automobilių savininkais tapo daugiau nei 250 000 pirkėjų.
„Nissan LEAF“ ir toliau pirmauja pasaulinės elektromobilių rinkos segmente. Per praėjusius finansinius metus Europoje parduota 16 916 šių elektromobilių. Tai naujas metinis rekordas.
Už prekybą ir rinkodarą Europoje atsakingas „Nissan“ vyriausiasis viceprezidentas Guillaume'as Cartier: „Mes esame pasiryžę savo klientams ir toliau teikti įvairių pasiūlymų – užtikrinti daugiau pasirinkimo variantų, tiekti didesnės vertės ir daugiau naujoviškų bei įdomių produktų.
„Nissan“ prekės ženklas išsiskiria iš kitų. Mes rūpinamės kokybe ir toliau ieškome naujų nestandartinių sprendimų. Tai iliustruoja kitais metais prekybos salonus pasieksianti naujoji „Nissan Micra“. Labai džiaugiamės 2017 m. Europoje pasirodysiančiu „Nissan Qashqai“ su autonominio važiavimo sistema „Piloted Drive“.
Lietuvoje „Nissan“ rinkos dalis finansinių metų pabaigoje siekė 7,35 proc. (-0.01 proc. arba tik 2 vnt. mažiau lyginant su ankstesniais metais), registruota - 1 499 vnt. naujų (+10 vnt.), iš jų net 879 vienetai „Nissan Qashqai“ automobilių. Pastarasis išlieka populiariausiu lengvuoju automobiliu Baltijos šalyse.