Šis, rekordinis mėnuo, įrodo, kad kompanija eina teisinga kryptimi, siekdama įgyventinti „Nissan Power 88“ plano tikslus ir iki 2016 metų tapti didžiausiu Azijos gamintoju Europoje.
Rugsėjo mėnesio pardavimai pasiekė 73 713 ribą (parduota net 17 500 vienetų daugiau nei pernai metais), viskas dėka sėkmingų „Qashqai“ (23 000) ir „Juke“ (14 000) modelių pardavimų. Tai geriausias vieno mėnesio rezultatas.
Didelius pardavimus lėmė ir plati „Nissan“ visureigių gama: Barselonoje gaminamo „Pathfinder“ pardavimai išaugo tris kartus, o „Navara“ beveik 50 proc. „X-Trail“ pardavimai išaugo 14 proc., t.y. parduota daugiau nei 3 000 vienetų.
Per šiuos kalendorinius metus „Nissan“ jau pardavė daugiau nei pusė milijono naujų automobilių (521 000), net 117 000 daugiau nei per tą patį laikotarpį 2010 metais.
„Nissan“ didžiausia rinkos dalis Europoje rugsėjį buvo Didžiojoje Britanijoje. Parduota daugiau nei 19 000 automobilių, o rinkos dalis siekė 5.5 proc. „Nissan“ išlieka didžiausiu Japonijos gamintoju Didžiojoje Britanijoje, Rusijoje ir Ispanijoje.
„Nissan Nordic Europe“ rinkos dalis išaugo iki 4,3 proc. – aukščiausia šiais mokestiniais metais
Visos kitos rinkos tenkinosi gan žymu pardavimų augimu, lyginant su 2010-aisiais – Prancūzijoje 19 proc., Ispanijoje 29 proc., Vokietijoje 47 proc., Italijoje net 60 proc.
Guillaume Cartier, „Nissan“ pardavimų vice prezintentas Europai: „Praėjusį mėnesį, visose pagrindinėse mūsų rinkose, mes pasiekėme neįtikėtinų pardavimų rezultatų. Rinkos dalis buvo ne tik rekordinė, bet ir pavyko parduoti rekordiškai daug automobilių per rugsėjo mėnesį, daugiau nei kiti Azijos regiono gamintojai. Birželį, paskelbus mūsų planą „Nissan Power 88“, mes žinojome, jog „Nissan“ tikslas tapti geriausiu Azijos gamintoju Europoje, pareikalaus iš visų labai daug jėgų. Suprantame, jog prieš mus dar labai ilgas kelias, tačiau rugsėjo mėnesio rezultatai ir mūsų pastangos įrodo, jog mūsų užmojai yra rimti. Per ateinančius mėnesius ir metus mes stengsimės agresyviai plėstis ir naujinti savo gaminių gamą Europoje, įvesdami į rinką dar daugiau inovatyvių ir orientuotų į pirkėją modelių.“
Pirmasis iš žadamų naujų modelių bus inovatyvusis NV400 – didelis komercinis automobilis, kuris praplės „Nissan“ komercinių automobilių gamą. Prekyba šiuo modeliu Europoje prasidės jau nuo kito mėnesio. Po jo, seks visiškai elektrinis mažasis furgonas.Tai pabrėžia kompanijos siekį pirmauti elektromobilių pramonėje.
„Nissan Nordic Europe“ rinkos dalis išaugo iki 4,3 proc. – aukščiausia šiais mokestiniais metais. Tai net 1,1 proc. augimas, lyginant su tuo pačiu periodu pernais metais. Rusėjį parduoti 3 863 nauji automobiliai – daugiausiai nuo šių metų kovo. Pardavimai per šiuos metus išaugo 34 proc.
„Jau anksčiau minėjome, jog stengsimės augti Šiaurės Europos regione bei laikytis užsibrėžtų tikslų. Man malonu matyti, jog praėjęs rugsėjis, pagal registracijų duomenis, mums yra visų laikų geriausias. Rugsėjis, tai tik dar vienas mėnuo šiais metais, demonstuojantis mūsų nesibaigiančias pastangas siekti tikslo, o kylantis klientų susidomėjimas mūsų produktais, leidžia optimistiškai žvelgti į ateitį“ – sako, Jacek Gorski, naujasis „Nissan Nordic Europe“ generalinis direktorius.
„Jau dabar aišku, kad mes pasirinkome teisingą strategiją ir požiūrį į klientus bei turime plačią modelių gamą, kurią galime jiems pasiūlyti. Du „Nissan“ modeliai puikuojasi rugsėjo mėnesio Baltijos regiono perkamiausųjų modelių dešimtuke. Auksčiausią poziciją užėmė „Qashqai“ modelis, o dešimtuką užbaigia „Juke“. Gamintojų tarpe, pagal pardavimus, „Nissan“, su stulbinančia 8 proc. rinkos dalimi, užima 4 vietą. Lyginant su praėjusių metų rugsėju, tai net 2,5% augimas“ – sako Margus Mikk, „Nissan Nordic Europe“ padalinio, atsakingo už pardavimus Baltijos šalyse, vadovas.