Tokie rezultatai leido „Navara“ segmento dalį išauginti nuo 11 proc. iki 17 proc.
Pasak gamintojo, pikapas pirmauja Azijoje, taip pat, nepaisant esamų konkurentų, ir keliose Vakarų Europos rinkose: Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje ir Švedijoje.
Skelbiama, kad daugiau nei 80 proc. „Navara“ pikapų parduodami dviejų įrangos lygių: „N-Connecta“ ir „Tekna“.
Tikimasi, kad paskatinti pardavimus padės ir ypatinga pikapo versija – „Navara Trek-1°“. Šios versijos vardas kildinamas iš „Navarre“ dykumos, Ispanijos šiaurėje – -1 laipsnio ilgumos.
Ribotos laidos modelių bus pagaminta 1 500 vienetų. Automobilis papuoštas juodais krovinio skyriaus lankais su LED žibintais, juodu krovinių skyriaus dangčiu, juodomis šoninėmis sijomis ir juodais 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais. Salone – odinės sėdynės su aštuonių padėčių reguliavimo funkcija, navigacijos sistema.
„Trek-1°“ standartinės įrangos sąrašą papildo stoglangis, vilkimo kablys, diferencialo blokuotė, aplinkinio vaizdo monitorius su keturiomis kameromis, galiniai parkavimo jutikliai, priekiniai LED žibintai, priekinė avarinio stabdymo sistema bei nuokalnės ir įkalnės įveikimo sistemos.
Šios ribotos laidos versiją galima įsigyti juodos arba balto perlo spalvos. Po kapotu montuojamas 2.3 litro, 190 AG, 450 Nm dyzelinis variklis su dvejomis turbinomis, derinamas su septynių pavarų automatine dėže. „Navara“ šiuo metu yra vienintelis pikapas rinkoje siūlantis pirkėjams penkių svirčių galinę pakabą, kuri, teigia gamintojas, suteikia daugiau komforto važiuojant.