Pirmą kartą koncepcinis modelis „IMx“ buvo parodytas pernai spalį Tokijo automobilių parodoje. Tačiau Europoje automobilis debiutavo su nauja juodos spalvos apdaila, naujais ratlankiais, priekinėmis grotelėmis ir naujos tamsiai pilkos kėbulo spalvos.
Automobilis, atskleidžia „Nissan“, turi įdiegtą „Brain-to-Vehicle“ (B2V) technologiją, kuri geba interpretuoti vairuotojo smegenų signalus ir padeda vairuoti. Tuo pačiu automobilio autonominės ir mechaninės sistemos mokosi iš vairuotojo.
Kaip aiškina gamintojas, išmanesniu „Nissan IMx Kuro“ paverčia naujausia „ProPilot“ sistemos versija, kurią įjungus paslepiamas vairas, prietaisų skydelis, sėdynės palenkiamos taip, kad vairuotojui ir keleiviams būtų daugiau vietos. Rankinis vairavimo režimas visus prietaisus grąžina į pradinę padėtį.
Analogų nėra
Visgi svarbiausia šiame automobilyje – technologija, padedanti automobiliui iššifiruoti vairuotojo smegenų signalus. Pavyzdžiui, automobilio sistemos pastebėjusios, kad vairuotojas ketina atlikti judesį, pvz., pasukti vairą ar spustelėti akceleratorių, gali padėti tą padaryti 0,2-0,5 sek. greičiau nei tą padarytų žmogus. Šitai, įsitikinę „Nissan“ atstovai, leistų pagreitinti vairuotojo reakciją ir pagerinti jo vairavimą.
Be to, sistemos stebėtų vairuotojo savijautą ir analizuotų momentus, kada automobilyje jis jaučiasi ne itin patogiai. Šituo remdamasis automobilis gebėtų, pavyzdžiui, pakeisti vairavimo konfigūraciją, važiavimo stilių ir t.t.
Tokia technologija, teigia japonai, pirmoji pasaulyje. Vairuotojas automobilyje dėvi įrenginį, matuojantį smegenų bangų aktyvumą, kurį analizuoja autonominės sistemos, numatančios vairuotojo reakciją į įvairias situacijas.
Tampa miesto dalimi
„Kuro“ sukurtas naudojant „Nissan“ EV platformą, skirtą elektra varomiems automobiliams.
Į priekį automobilį varo du elektros varikliai, drauge generuojantys 320 kW galią ir 700 Nm sukimo momentą. Teigiama, kad viena įkrova šiuo visureigiu galima būtų nuvažiuoti 600 km.
Japonijos automobilių gamintojas jau yra ne kartą kalbėjęs apie galimybę elektra varomiems automobiliams tapti miestų infrastruktūros dalimi, tad „Kuro“ – ne išimtis. Tad, pavydžiui, „Kuro“ galės jungtis prie vietos elektros tinklo ir veikti, kaip elektros energijos šaltinis, grąžinantis energiją tinklui.