Tačiau britų portalas „What Car?“ tvirtina, kad tai bus ne naujas Z serijos automobilis. Jų duomenimis, japonai neatskleidė jokių užuominų apie šias mašinas, o tik patvirtino, kad 370z įpėdinio Tokijuje niekas nesulauks.
„Nissan“ teigia, kad Tokijo parodoje bus pristatyti visiškai skirtingi automobiliai, esantys ir skirtinguose kūrimo perioduose. Vienas jų – beprotiškomis kėbulo linijomis bei dinaminėmis savybėmis pasižymėsiantis modelis, tačiau kitas – gerokai arčiau realybės.
Paskutinis šios markės koncepcinis sportinis automobilis buvo prieš dvejus metus taip pat Tokijuje parodytas „Esflow“ prototipas. Tačiau tai buvo žvilgsnis į sportinius automobilius per elektrinę prizmę – priešingai nuo to, ko tikrieji entuziastai tikėjosi iš „Nissan“.
„Nissan“ nuotr./„Nissan Esflow“ |
Tikėtina, kad gamintojas su modeliu, kuris apibūdinamas, kaip esantis arčiau realybės, konkuruos su „Toyota GT86/Subaru BRZ“. Didelį sąmyšį sportinių mašinų segmente sukėlę japonai užkrėtė ne vieną gamintoją. Net KIA bei „General Motos“ atvirai papasakojo apie sportinio automobilio su galiniais varančiaisiais ratais idėją.
Sklando gandai, kad naujasis sportinis „Nissan“ automobilis turės „Juke Nismo“ krosoveriuose matytą variklį – 1,6 litro keturių cilindrų jėgainę su turbokompresoriumi. Toks variklis generuoja apie 200 AG – būtent tiek, kiek ir turėtų gauti GT86 konkurentas.
Tačiau šios naujienos paskleidė ir dar vieną įdomią hipotezę – gali būti, kad „Nissan“ prikels SX arba „Silvia“ seriją – jeigu visa tai pasitvirtintų, fanai būtų labai laimingi. 180SX, 200SX ar 240SX – automobiliai, kuriuos pastebi dažnas sportinio vairavimo mėgėjas. Galbūt atėjo laikas jiems sugrįžti į „Nissan“ gamą?
Kad ir kaip būtų, gamintojas, pasak „What Car“ portalo, nėra apsisprendęs, ar abu sporiniai „Tokijo“ parodoje pristatyti automobiliai bus gaminami. Britai tvirtina, kad „Nissan“ atidžiai stebės žmonių reakcijas bei tik sulaukę tinkamo kiekio pozityvių komentarų toliau svarstys šių projektų likimą.