„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Nissan“ kompanijos rekordiniai metai Europoje

Balandžio mėnesį pradėjusi naujus finansinius metus, „Nissan“ kompanija paskelbė 2016 finansinių metų rezultatus. Parduoti 735 725 nauji „Nissan“ markės automobiliai, iš jų net 663 718 Vakarų Europoje. Pardavimas išaugo 6,7 proc., palyginus su 2015 m.
Ženevoje – naujojo „Nissan Qashqai“ premjera
Ženevoje – naujojo „Nissan Qashqai“ premjera

„Nissan“, įskaitant „Datsun“ prekės ženklą, lyginant su 2015 metais, pardavė 2.6 proc. daugiau - 756 762 vienetus. 2017 m kovo mėnesį iš viso parduoti 107 592 vienetai – 10 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

Augančios rinkos visumoje 2016 finansiniais metais augo ir „Nissan“ pardavimai daugumoje didžiųjų Vakarų Europos rinkų: Ispanijoje +13,3 proc., JK +7,5 proc., Italijoje +4,8 proc., Prancūzijoje +4,7 proc. ir Vokietijoje +4,7 proc.

Prie augimo prisidėjo kovą pristatyta naujoji „Micra“ (Baltijos šalyse ji bus pristatyta gegužės mėn. pabaigoje), su kuria „Nissan“ toliau žengia priekyje ir yra prieinamų inovacijų lyderė. Kokybe visada pasižyminti „Nissan“ miesto visureigių linija, kurioje toliau dominuoja „X-Trail“, „Juke“ ir „bestseleris“ „Qashqai“, modelis jau pelnęs begalę apdovanojimų visoje Europoje, įskaitant ir „Lietuvos Metų Automobilis 2015“ titulą. Praėjusiais metais pristatyta „Navara“ taip pat viršijo lūkesčius: jos pardavimai išaugo dvigubai.

Daugiau nei 270 000 klientų Europoje 2016 m. pasirinko „Nissan Qashqai“ dėl jo stiliaus, našumo ir pažangių technologijų – tai naujas rekordas šiam jau ir taip populiariam modeliui. Visais 2016 finansiniais metais tai buvo populiariausias lengvasis automobilis privačiajame sektoriuje. „Qashqai“ pagal visus automobilių registravimo duomenis užima 3-iąją vietą, o jo rinkos dalis yra 3,1 proc.

„Nissan“ elektrinių automobilių linija ir toliau klesti: Europoje praėjusiais finansiniais metais jų parduota daugiau nei 23 000 vienetų – tai naujas metinis rekordas. „LEAF“ pardavimai per metus išaugo +11 proc., o „e-NV200“ 19 proc. „LEAF“ pirmauja ir Baltijos šalių rinkose.

2017 finansiniais metais „Nissan“ pristatys keletą naujienų: „NV300“, visiškai naują „Micra“, patobulintą „Qashqai“ ir „X-Trail“, visiškai naują LEAF.

Paulas Willcoxas, „Nissan Europe“ vadovas, teigia: „Esame įsipareigoję savo klientams kiekvienais metais duoti vis daugiau – daugiau galimybių, daugiau vertės ir daugiau inovatyvių bei jaudinančių gaminių.

„Nissan“ išsiskiria savo klasėje. Mes užtikriname kokybę ir toliau stengiamės daryti naujus atradimus bei nepaisyti jokių ribų. To pavyzdys – naujoji „Nissan Micra“, kuria dabar pradeda džiaugtis daugybė klientų. 2017 m. ir toliau sieksime pirmauti svarbių naujų technologijų srityje su sistema „Nissan ProPILOT“, kuri su naujuoju „Qashqai“ pasirodys sekančių metų pradžioje.“

„Nissan“ gaminių linija yra itin kokybiška ir vientisa, todėl Europoje veikiančios „Nissan“ automobilių gamyklos kiekvienais metais pasiekia rekordų. 2015 m. Europoje „Nissan“ pagamino 660 000 automobilių, iš kurių daugiau nei 507 000 pagaminta Sanderlande, JK.

2016 metų svarbiausi rinkos duomenys

ISPANIJA. Rinkos dalis – 5,1 %. Didžiausi pardavimai nuo 2005 m. „Nissan“ prekės ženklas užima 8-ąją vietą Ispanijos rinkoje bei yra pirmąją vietą užimanti Azijos markė.

Baltijos šalys. Rinkos dalis – 5,5 proc. Modeliai, kurių parduota daugiausia: „Qashqai“, „X-Trail“ ir „Juke“.

JK. Rinkos dalis – 5,7 proc. 8 metus iš eilės pardavimo apimtys augo; augimas siekė 7,5 proc.

RUSIJA. Rinkos dalis – 6,1 proc. Modeliai, kurių parduota daugiausia: „Qashqai“, „X-Trail“ ir „Almera“.

ITALIJA. Rinkos dalis – 3,2 proc. Modeliai, kurių parduota daugiausia: „Qashqai“, „Micra“ ir „X-Trail“.

VOKIETIJA. Rinkos dalis – 2,2 proc. Geriausia „Nissan“ rinkos dalis ir prekybos duomenys Vokietijoje nuo 2000 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs