Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nissan Micra“ iš miestietiškos nuobodos virto sportišku atletu

Paryžiaus automobilių parodoje, vykstančioje 2016-ųjų rugsėjo-spalio mėnesiais, pristatomos didžiausios automobilių rinkos naujovės. Viena svarbiausių – penktos kartos „Nissan Micra“ mažylis, kuris turėtų tapti naujuoju įmonės vėliavnešiu mažųjų hečbekų segmente.
„Nissan Micra“ pristatymas Paryžiaus automobilių parodoje
„Nissan Micra“ pristatymas Paryžiaus automobilių parodoje / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Pirmų keturių kartų „Nissan Micra“ per 30 metų istoriją buvo parduoti 7 milijonai, o vien Europoje – 3,5 mln. Jo svarbą pabrėžia ir pati spaudos konferencija – jos vedėju pasirinktas „Renault-Nissan“ aljanso vadovas Carlosas Ghosnas, pristatantis tik esmines koncernų naujienas.

„Žmonės nori, kad automobilis visiškai patenkintų jų lūkesčius dizaino, technologijų ir patogumo prasme. Naujoji „Micra“ tuos lūkesčius ne tik pateisins, bet ir pakels į visiškai kitą lygį“ – užtikrintai kalbėjo C.Ghosnas.

Didelė dalis jo žodžių virto kūnu. Neįmanoma nepastebėti „Micra“ pokyčių dizaine – jeigu anksčiau „Nissan“ mažylis priminė varlę išsprogusiomis akimis, naujasis pasidabino moderniu, atletišku dizainu, primenančiu pernai metais parodytą „Sway“ konceptą. Kai kurios „Micra“ išorės dalys primena „Ford“ modelius, tačiau „Nissan“ identitetas čia akivaizdus – priekinės grotelės, šoninė kėbulo linija primena „Note“, „Pulsar“ ir kitus gamintojo modelius.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Nissan Micra“ pristatymas Paryžiaus automobilių parodoje
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Nissan Micra“ pristatymas Paryžiaus automobilių parodoje

„Nissan Micra“ taip pat paaugo. Lyginant su praėjusios kartos modeliu, tapo ilgesnis (3 995 mm – 170 mm daugiau), platesnis (1 742 mm – 77 mm daugiau) ir žemesnis (1 452 mm - 69 mm mažiau), padidėjo jo ratų bazė (75 mm – iki 2525 mm), tačiau tai nėra išskirtinė savybė – 90 proc. naujų automobilių šiais laikais padidėja. Kur kas svarbesnis pokytis – technologiniame lygmenyje.

Čia „Micra“ turės visas naujausias gamintojo sukurtas technologijas, kurių neturi net ir didesni „Nissan“ modeliai. „Micra“ bus pirmas Europoje parduodamas B segmento automobilis, turintis autonominio stabdymo sistemą su pėsčiųjų atpažinimu.

Automobilis, pasak C.Ghosno, bus orientuotas į platesnį pirkėjų ratą, kurio didelę dalį turėtų sudaryti jauni žmonės. „Renault-Nissan“ vadovas pabrėžė tokias ypatybes kaip aukštos kokybės „Bose“ garso sistema, kurios garsiakalbiai įmontuoti netgi į sėdynių atlošus.

„Micra“ bus pirmas „Nissan“ automobilis, kuris bus surenkamas „Renault“ gamykloje Prancūzijoje. Tai darys įtaką modelio kainai bei pristatymo laikui. „Micra“ iki šiol buvo pigiausias „Nissan“ modelis, tokiu turėtų ir išlikti, tačiau jo kainodara dar nėra žinoma.

Į „Micra“ kol kas bus montuojami du varikliai: 0,9 l darbinio tūrio, 3 cilindrų su turbina benzininis ir 1,5 l keturių cilindrų dyzelinis. Abu jie išvysto po 89 AG. Abu varikliai kol kas bus poruojami su mechaninėmis 5 laipsnių pavarų dėžėmis, o kitąmet turėtų atsirasti ir CVT automatinė pavarų dėžė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?