15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

„Nissan“ paruošė staigmeną – ar tai atsakas į „Toyota GT86“?

„Toyota GT86“ automobilis buvo kuriamas su tikslu atminti puikųjį „Corolla GT“ (AE86), tačiau „Nissan“ nutarė eiti panašiu keliu – pagal savo istorijos puslapius. Tik šio gamintojo gamoje kultinio automobilio vaidmenį užima pirmosios kartos GT-R, gamintas daugiau nei prieš keturiasdešimt metų.
„Nissan IDx Freeflow“ ir „Nissan IDx Nismo“
„Nissan IDx Freeflow“ ir „Nissan IDx Nismo“ / „Nissan“ nuotr.

Tokijo automobilių parodoje „Nissan“ pristatė du visiškai naujus koncepcinius automobilius. „IDx Freeflow“ ir „IDx Nismo“. Akivaizdu, kad abu modeliai buvo kurti žiūrint į ankstesnius „Nissan“ bei „Datsun“ automobilius. Galima įžvelgti tiek klasikinio GT-R bruožų, tiek pigesnio „Datsun Bluebird 1600 SSS Coupe“ akcentų.

Tikėtina, kad su IDx projektu „Nissan“ pagaliau atsakė į sėkmingą „Toyota GT86/Subaru BRZ“. Galbūt dizaino prasme automobiliai ir prasilenkia, tačiau kompaktiški matmenys ir galinių varančiųjų ratų kombinacija žada šį tą įdomaus.

„Nissan“ nuotr./„Nissan IDx Freeflow“
„Nissan“ nuotr./„Nissan IDx Freeflow“

Kiek primityvesnis „IDx Freeflow“ yra vos 4,1 m ilgio, 1,7 m pločio ir 1,3 m aukščio. Juokas juokais, bet šiame prototipe nėra jokio variklio. „Nissan“ teigia, kad šie modeliai yra įsivaizduojami su 1,2-1,5 litro varikliais, kurie galią į galinius varančiuosius ratus turėtų perduoti per... per nuobodžiąją CVT transmisiją.

Visgi, tai tik prototipas, todėl reikia tikėtis, kad automobiliui patekus ant serijinės gamybos konvejerio, bepakopės pavarų dėžės bus montuojamos tik pačiose nuobodžiausiose versijose. Būtų tikrai liūdna, jeigu „Nissan“ atsisakytų mechaninės transmisijos.

„IDx Nismo“ yra gerokai platesnis už savo „brolį dvynį“ bei papuoštas sportinių „Nissan“ automobilių departamento sukurta apdaila: pūstomis ratų arkomis, į šonus išeinančiais duslintuvo vamzdžiais, spoileriais, kitokio dizaino 19 colių skersmens ratlankiais.

„Šiuose modeliuose mes įsivaizduojame galingus bei ekonomiškus 1,6 litro variklius su turbokompresoriais. Jie būtų poruojami taip pat su CVT transmisija, kuri turėtų ir mechaninio valdymo funkciją“, – teigia gamintojas.

Po tokių naujienų kyla tik vienintelis retorinis klausimas – kodėl kiekviename automobilyje, kuris turi potencialo generuoti plačias šypsenas vairuotojų veiduose, turėtų būti montuojamos nuobodžiausios ir su entuziazmu nieko bendro neturinčios pavarų dėžės?

„Nissan“ atsakas į „Toyota GT86/Subaru BRZ“ – džiuginanti naujiena, tačiau tikri automobilių mėgėjai džiaugsis tada, kai jiems bus patikėtas pilnas mašinos valdymas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais