„Nissan“ „patrolino“ elektromobilio „Tesla“ gamintojus nauja reklama

Pasirodžius naujam sedanui „Model 3“, kompanija baigė įgyvendinti įmonės vadovo Elono Musko strategiją: pradėti su rodsteriu („Roadster“), tęsti su prabangiu sedanu („Model S“), visureigiu („Model X“) ir seriją baigti pigesniu sedanu („Model 3“).
„Nissan Leaf“ gamintojai pašiepia „Tesla“
„Nissan Leaf“ gamintojai pašiepia „Tesla“
Temos: 1 Tesla, Inc.

Amerika ir likusi pasaulio dalis eina dėl šio „Tesla“ modelio iš proto. Daugiau nei 400 000 žmonių užsisakė šį modelių, sumokėdami 1000 dolerių užstatą ir sutikdami laukti automobilio, kainuojančio 35 000 dolerių iki 2017 metų pabaigos ar net 2018 m., rašo bgr.com.

JAV žiniasklaidos priemonės juokauja, kad „Tesla“ pasižymi vėlavimu, tad ši data greičiausiai nėra galutinė.

Pats lėčiausias „Model 3“ vienu įkrovimu galės įveikti apie 345 km ir iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 6 sek.

„Nissan“ nusprendė pasijuokti iš „Tesla“

Kitas elektromobilių gamintojas – „Nissan“ nusprendė pasinaudoti situacija ir pasijuokti iš „Tesla“ karštinės.

„Nissan“ nusprendė pasinaudoti situacija ir pasijuokti iš „Tesla“ karštinės.

Naujoje „Nissan Leaf“ reklaminėje kampanijoje, publikuotoje „New York Times“, „Los Angeles Times“, „USA Today“ ir „The Wall Street Journal“, trolinami elektromobilio „Tesla“ gamintojai:

„Nereikia jokių rezervacijų, norint šiandien pat įsigyti geriausią elektromobilį šioje klasėje. Ir kam mokėti 1000 dolerių užstatą, jei čia pat galite atgauti 4000 dolerių? Kam jums taip ilgai laukti, jei Nissan Leaf galite vairuoti jau dabar?“.

Reklamoje taip pat primena, kad „Nissan“ elektromobilius gamina nuo 2010 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų